آموزش های کاربردی

چگونه لباس مد روز را انتخاب کنیم ؟

گام ۱ – فراهم نمودن (بستر)

لباس کمد خود را سازماندهی کنید

تصمیم بگیرید کدام لباس ها را می خواهید و نمی خواهید، اگر شما لباسی را که حداکثر یک سال نپوشیده اید، آن را از دست نندهید. فکر کنید آن لباس را در این روز نیاز دارید و دیگر به فکر پوشیدن لباس های دیگری نباشید.

اگر شما لباس هایی دارید که متناسب شما نیست را نگه ندارید و تنها لباس هایی را که متناسب اندام شما و مورد علاقه تان هستند را نگه دارید.چون اگر یک کمد لباسی داشته باشید که متناسب شما نباشد باعث می شود انگیزه خوبی نداشته باشید.

اندام بدن خود را بشناسید و لباس مناسب را تهیه کنید

نوشته های مشابه

حتی اگر شیک ترین لباس جهان را هم داشته باشید ولی اگر مناسب اندام شما نیست از آن استفاده نکنید. و این به آن معنا نیست که شما بیش از حد چاق، بیش از حد لاغر یا بیش از حد بلند یا خیلی کوتاه هستید. فقط شکل اندام شما مناسب برش آن لباس نیست. و از هر چیزی که می دانید مناسب اندام شما نیست دوری کنید.

وقتی شما به خرید می روید اندام بدن خود را در ذهن داشته باشید و آن چیزی را بخرید که کاملا برای شما است. حتی اگر شما در خرید گیر کرده باشید می توانید از فروشنده های حرفه ای بپرشید و راهنمایی بگیرید چون این وظیفه آنان می باشد.

سعی کنید در آینه به خوبی به خودتان نگاه کنید.

چیزهایی را که برای ظاهر فیزیکی خود می خواهید را انتخاب کنید. اینکه چه چیزی دوست دارید یا نداری؟ چه می خواهید یا نمی خواهید ؟ رنگی که مناسب شماست کدام است؟

پاسخ دادن به این پرسش ها قبل از رفتن به خرید مشخص می کند که شما چه چیزی را بخرید. ولی اگر شما یک ایده ای برای خرید نداشته باشید این برای کمد لباس تان بسیار تهدیدآمیز می شود.

گام ۲ – سبک خود را پیدا کنید

از سبک لباس خود مطمعن شوید

اینکه چه چیزی دوست دارید؟ باید لباسی بخرید که مد روز باشد یا کلاسیک؟

مد روز به این معنا نیست که یک نگاه خاص را پیروی کنید.بلکه به این معناست که شما در آن لباس احساس راحتی کنید.از طریق کاتالوگ ها و وب سایت هایی که برای فروش لباس هستند می توانید لباس های مختلفی را در اندام های متفاوت ببینید. و اگر لباسی را دوست داشتید می توانید آن را به سبک خودتان با ترکیب لباس های دیگر تبدیل کنید. و از لباس هایی که دوست دارید و با آن راحت هستید استفاده کنید. حتی اگر در حال حاضر کمتر مد روز باشد.

لباسی را که انتخاب می کنید باید مناسب جایی باشد که می روید.

مثلا پوشیدن کت و شلوار برای فوتبال بازیث کردن مناسب نیست. باید فکر کنید چه نوع ذلباس برای جایی که در حال رفتن به آنجا هستید مناسب است. مد، منطقه به منطقه متفاوت است.

لباسی را که شما دوست دارید و برای شما خوب است داشتن آن ضروری است . بدون در نظر گرفتن اینکه تقلید و پیروی از یک نگاه خاصی می شود.

گام ۳ – واقع شدن در محل خرید

شروع خرید

بهترین کار قبل از شروع خرید این است که کلاس های (سبک) خود را در طول فصل نیز حفظ کنید.مد به سرعت تغییر می یابد و اگر کمد لباس خود را ، با لباس هایی که در سال دیگر آن ها را نمی خواهید پر کنید ، پشیمان از خرید آن می شوید.

در کمد لباس هر زن نیاز است دو تیکه لباس اساسی وجود داشته باشد.آن ها را هم شما خودتان پیدا کنید.

آنچه که شما را تمجید می کند ، مورد علاقه شما است و تیکه متغیر شماست. مانند یک بلوز کلاسیک سفید، کمر و یک ژاکت و یک جفت چکمه ، و شلوار جین برای شروع خرید مناسب است که می توانید با هر چیز دیگری که دوست دارید ترکیب دهید و تن کنید.

فروشگاه زیاد

حالا که شما اصول اولیه خرید کردن را یاد گرفتید. خرید کردن به مرور زمان به شما یک سرگرم کننده بنظر می رسد. با خرید برخی از کفش های بزرلگ و زیورآلات و با کوتاه کردن مو ! بنظرتون میشه رنگ و رو رفته بنظر برسید؟؟ قطعا با یک کیف دستی در این سبک ها می توانید فوق العاده باشید.

زیورآلات و مدل موی خود را تا حدی که امکان پذیر است ساده انتخاب کنید.اما اگر مدل مو و دیراین ناخن های خود را شلوغ تر انتخاب کنید آنگاه وجود زیورآلاتی مانند: گردنبند، گوشواره، حلقه، ساعت، عینک آفتابی و کلاه کمی زیاد است.

هنگام خرید از کسی بخواهید به شما نظر بدهد همیشه خوب است یک دید خارجی به ویژه یک دوست خوب همراه شما در خرید باشد.زیرا در مورد چیزهایی که می خرید بخوبی نقد و بررسی می کند. قطعا سبک شما با سبک او فرق خواهد کرد ، اما اگر او چیزی را برای شما مناسب دید و شما متوجه آن نیستید یک دقیقه صبر کنید و پیدا کنید چیزی را که او می بیند و شما نمی بینید. و این ممکن است ذهن شما به یک سبک جدید باز شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا