سبک زندگی

۸ گام طلایی تا موفقیت

این یک سخنرانی یکی دو ساعته بوده است که من به سه دقیقه کاهش داده ام. حدود هفت سال پیش من با تد در هواپیما بوده ام و آن از من خواست که این کار را انجام دهم. من داستانم را از سال نوجوانی شروع می کنم که یک دانش آموز فقیر دبیرستانی بود. از من پرسید راز موفقیت چیست؟ دچار مشکل شدن چون نمی دانستم چه جوابی را باید به او بدهم. من از هواپیما پیاده شدم و تد گفتم: این  خیلی بد است که من بین صدها فرد موفق قرار دارم ولی نمیتوانم،در مورد راز موفقیت چیزی بگویم.من می خواهم این آنها این را بپرسم و به بچه ها بگویم،نتیجه ظرف۷ سال ما ۵۰۰ مصاحبه با این افراد انجام دادیم  و الان می خواهم نتیجه آن را به شما بگویم.

 

۱- احساس بزرگترین انگیزه انسان است.

اولین آنها احساس است. فری من می گوید:احساس من بزرگترین انگیزه من است. من کار را برای عشق انجام میدهم نه برای پول. اگر کسی این کار من را تکرار کند حاضرم به آن پول بدهم . موضوع مهم این است که اگر با عشق کار کنید پول هم می آید .

 

نوشته های مشابه

۲-سخت کوشی روش انسان های موفق است.

دوم کار است. یک آدم موفق می گوید: همه چیز به سخت کوشی ربط دارد و هیچ چیزی ساده به دست نمی آید. ولی من تفریح زیادی را دارم، درست میدونید تو تفریح زیادی داری تو که  همیشه کار میکنیی،خوب فکر میکنم وقتی میخواهد تفریح کند بیشتر کار میکند نه.

 

۳-تمرکز و خوب بودن در کار

خوب بودن.الکس کاردن می گوید:اگر موفق شوید سرتان را بندازید بر روی کار و اینقدر انجام دهید تا در آن ماهر شوید،هیچ جادویی در کار نیست،تمرین،تمرین،تمرین.

 

۴- تمرکز عنصر رسیدن به موفقیت

نورمن جکسوم می گوید:هر کاری که باید انجام دهید این است که تمام ذهن خودتان را روی یک چیز متمرکز کنید،هول دادن خودتان را هل بدهید.دیوید بایر می گوید که هم از لحاظ روحی خودتان را هول بدهید و هم از لحاظ جسمی هول بدهید و هول بدهید،شما باید در برابر شرم و تردید خودتان را رو به جلو هول بدهید.گولدی هان می گوید:من همیشه نسبت به توانایی خودم تردید داشتم.کارم به ادازه کافی خوب نبود و خیلی هم با هوش نبودم و فکر نمیکردم که موفق شوم البته هول دادن خودتان کار ساده ای نیست.به همین دلیل خدا مادر خلق کرد.فرندکیو به من گفت:مادرم همیشه من را رو به جلو هول میداد.

۵- مهربانی و خدمت به اطرافیان

خدمت.شروین دولان می گوید که همیشه این افتخار را داشته ام به عنوان یک دکتر خدمت کنم.آن می گوید من میخواستم میلیونر شوم و متوجه شدم با خدمت به خودم به این چیز نمیرسم و تصمیم گرفتم به مردم خدمت کنم و میدانستم با خدمت به دیگران پول هم گیرم می آید.ایده داشتم تاسیس شرکت نرم افزار های میکرو رایانه،من فکر میکنم ایده خوبی بود و فکر میکردم با خدمت به دیگران پول هم گیرم می آید.ایده داشتم،بیل گتس می گوید:من یک ایده داشتم تاسیس شرکت نرم افزار  میکرو رایانه من فکر میکنم ایده خوبی بود.البته ایده داشتن و خلاقیت جادو نیست،باید برخی کارهای ساده را انجام دهیم و در این زمینه شواهد زیادی وجود دارد.

۶- پشت کار، راهی برای عبور از شکست ها

پشتکار.جو می گوید پشت کار دلیل اصلی موفقیت ماست.شما باید در برابر شکست پشتکار داشته باشید،در برابر انتقاد،در برابر در ،در برابر بیهودگی ها،در برابر فشار باید پشتکار داشته باشید.

حالا باید چگونه رمز موفقیت را یاد بگیریم.کاملا ساده است اگر هزار دلار دارید وارد برنامه تد شوید.نتیجه بحث سخرانی ما این شد که ما ۷ راز موفقیت داریم و ۹ راز مهم که باید همه آنها را به خوبی به خاطر بسپاریم.متشکرم،از همه شما متشکرم

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا