سبک زندگی

مسئولیت پذیری، رکن اصلی هر انسان خود ساخته

بگذارید در مورد روزی که زندگیم را عوض کرد بگویم.در سن ۱۸ سالگی و می خوام این رو به شما بگویم چون ممکنه این روز برای شما اتفاق بیفتد تنها با این قاعده و این مفهوم کاملاً تو زندگیم انقلاب شد. به یک سمینار رفتم اولین باری بود که به یک سمینار می رفتم و معلم روبروی اتاق داشت درباره روابط صحبت میکرد.

درباره شخصیت اشتراک گذاشته شده بین دو نفر برای بهتر شدن رابطه بحث می کرد،از اوضاع میخواست تو به شرکت کنند و از حضار میخواست که در بخش شرکت کنند.هنگامی که من ۱۸ سال سن داشتم همه راه های عشق و روابط را میدانستم پس بلند شدم و گفتم ۵۰-۵۰ هر دو نفر باید انجام بدم با نگاهی به سخنران قطعاً جواب درست نبود،یک نفر دیگه بلند شد و گفت ۴۹-۵۱ میدونید یه نفر باید یکم بیشتر از دیگری تو را بهش تلاش کنه،هنوز جواب درست نبود یکی دیگه بلند شد و گفت ۸۰-۲۰و یک مقدار در موردش توضیح داد ولی هنوز جواب درست نبود.

 

مسئولیت و وظایف زندگی خودتان را قبول کنید.

همین موقع یک نفر پای تخته رفت و به سادگی نوشت صددرصد. زمانی که شما عزیزان تمام وظیفه خودتان را بدون هیچ انتظارات و بازگشتی انجام دهید رابطه خودتان را ساخته اید،حتی اگر انتظار جبران داشته باشید،دائم دارید رابطه تان را خراب می کنید و همه دارند توضیح میدن چه جوری همیشه تو هر شرایطی صددرصد برای زندگیمون مسئول هستیم.

این تقصیر مک دونالت نیست،تقصیر اوباما نیست،تقصیر اقتصاد نیست،تقصیر اداره بهداشت و سلامتی نیست،تقصیر دولت نیست،تقصیر آب و هوا نیست،تقصیر شرایط حاضر نیست تنها کسی که در زندگی تان مقصر است خود شما است. شما یک زن یا یک مرد خودساخته هستید،بخواهید یا نخواهید شما مسئول هستید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا