عمومی

چگونه ساخت سوله سبب کاهش مصرف انرژی میشود

 

صرفه جویی در انرژی و پایداری با گذشت زمان، برای خانه های ما و زمین حیاتی تر و مهم تر می شود.

محیط زیست تحت تأثیر افزایش مصرف انرژی در سراسر جهان است. اما در محل کار، افزایش مصرف انرژی می تواند منجر به هزینه های غیرقابل کنترل انرژی ماهانه شود.

بر اساس نظر سنجی‌های کارشناسان، بیش از ۳۰ درصد از مردم در سال ۲۰۲۱ تلاش کرده ‌اند تا از طریق خرید محصولاتی که انرژی را کاهش میدهند، شیوه زندگی پایدار تری را در پیش بگیرند. به دلیل مسائل مربوط به تهیه و تامین در صنعت برق جهانی. قیمت گاز، زغال سنگ و برق به طور همزمان در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ و تا سال ۲۰۲۲ به طور چشمگیری افزایش یافت.

اگر در هنگام خرید به عملکرد انرژی توجه نکرده اید، این لحظه فوق العاده ای برای شروع است. هنگام برنامه ریزی یک پروژه ساختمانی، مزایای بلند مدت استفاده از فولاد برای سوله خود را در نظر بگیرید. در مورد ساخت و قیمت آن میتوانید به سایت تخصصی سوله مراجعه بفرمایید.

پولی که به مرور زمان در سوله ای که خرید آن ارزان بود پس انداز می کنید. می تواند به پولی که در هزینه های انرژی ماهانه خود صرفه جویی می کنید اضافه شود. بیایید کارایی انرژی ساختمان های فولادی را بررسی کنیم و در نتیجه چگونه ممکن است هزینه های ماهانه گرمایش و سرمایش خود را کاهش دهید.

سازه های فلزی چگونه به استفاده مقرون به صرفه انرژی کمک می کنند؟

استفاده از فولاد به عنوان مصالح ساختمانی آن را برای کاربر نهایی بسیار موثرتر می کند. شما کی هستید، حتی اگر ایجاد آن در حال حاضر یک فرآیند پر زحمت است که طولانی تر می شود.

ظرفیت فولاد برای انعکاس طبیعی نور و سادگی بهبود شرایط عایق میشود. علاوه بر این، جلوگیری از انتقال گرما روشی مهم است که فولاد می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های جاری گرمایش و سرمایش کمک کند. ما همچنین نگاهی به استراتژی بعدی  برای بهبود بهره وری انرژی ساختمان فولادی شما خواهیم داشت.

انعکاس گرما در سوله فولادی

از آنجایی که فولاد ذاتاً باز تابنده است، در حفظ گرما و سرما و صرفه جویی در انرژی بسیار عالی است.

سقف ساختمان فلزی شما در واقع به حفظ دمای داخلی آن کمک می کند زیرا فولاد منعکس کننده است. سازه‌ های فولادی معمولاً خنک ‌تر از سازه‌ های چوبی و بتنی، به‌ ویژه در هوای گرم، است. دلیل این امر این است که انرژی خورشید را جذب نمیکند و متعاقباً منتقل نمی شود. این بدان معناست که حتی در روزهای گرم، فضای داخلی ساختمان فولادی شما خنک می ماند و در هزینه های تهویه مطبوع و انرژی در تابستان یا اگر در تمام سال در یک محیط گرم زندگی می کنید، صرفه جویی می کنید.

فولاد تقریباً به همان اندازه در بیرون نگاهداشتن گرما از بیرون در تابستان مؤثر است، همانطور در زمستان در به حفظ گرما در داخل کمک میکند. فولاد یک عایق فوق العاده گرما و سرما است. اما در حفظ گرما در بیرون بسیار بهتر از داخل عمل می کند. میتوانید روش های متداول در مورد حفظ انرژی را مطالعه بفرمایید.

خبر خوب این است که گرم نگه داشتن ساختمان فولادی خود در هنگام یخبندان در بیرون بسیار ساده است.

گزینه های عایق

هنگام استفاده از فولاد برای افزایش عایق سازه خود، طیف وسیعی از گزینه های جایگزین دارید.

انتخاب عایق بهینه برای ساختمان شما می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین مهم است که از یکی از متخصصان ساختمان ما مشاوره بگیرید. اول از همه. درک این نکته ضروری است که نوع عایق کاری که باید انتخاب کنید تا حد زیادی به استفاده از ساختمان شما بستگی دارد. موقعیت مکانی محل کار شما اگر می‌ خواهید از قوانین کد برق پیروی کنید، باید منطقه کاری خود را در نظر بگیرید. معمولاً دستور العمل‌های شدیدی وجود دارد که هنگام مراجعه به دفتر مجوز برای دریافت مجوز برای پروژه خود باید به آنها پایبند باشید.

علاوه بر اطمینان از اینکه دمای ساختمان شما به خوبی کنترل شده است میتوانید از متخصصین کمک بگیرید. همچنین اطمینان حاصل می کند که پکیج عایق شما با استانداردهای دفتر صدور مجوز برای منطقه یا منطقه شما مطابقت دارد.

 

 

در ساختمان های فلزی، چهار نوع اصلی عایق وجود دارد: پشم معدنی، پشم سنگ و پشم شیشه (همچنین به عنوان “فایبرگلاس” شناخته می شود). عایق فوم اسپری (از سازنده ساختمان فولادی بپرسید که آیا این نوع عایق برای سازه شما مناسب است یا خیر). عایق تخته سفت متشکل از پلی ایزوسیانورات (همچنین به عنوان “Poly-iso” شناخته می شود).

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا