بهینه سازی موتور جستجو (سئو) بخشی جدایی ناپذیر از هر تجارت با حضور آنلاین است. مانند بسیاری از عناصر دیجیتال ، سئو به طور مداوم در حال تحول است و مهم است که از این تغییرات همگام باشید تا از مطابقت با بهترین شیوه ها اطمینان حاصل کنید.

دیجیتال

در زیر ، شما یک مرور کلی درباره خوب ، بد و زشت عملکردهای امروز سئو را برای شما ارائه خواهیم داد.

سئو “کلاه سفید” چیست؟

سئو کلاه سفید نوع خوبی است که طبق قوانین بازی می کند و از دستورالعمل های گوگل پیروی می کند. به طور کلی ، این بدان معناست که محتوای تولید شده در هر سایت خاص با کیفیت بسیار بالا و مفید برای یک کاربر خاص خواهد بود. این بدان معناست که رتبه خوبی نیز خواهد یافت. اما لازم نیست شما هیچ قانونی را زیر پا بگذارید تا کیفیت پایین و درجه پایین باشد. چیزی که به سادگی بارگیری صفحه یا یک سایت غیر پاسخگو ساده است می تواند شما را در این رتبه بندی قرار دهد زیرا این امر تجربه کمتری را برای کاربر ایجاد می کند.

نمونه هایی از اصول کلاه سفید که مشاغل باید چسبیده باشند عبارتند از:

     

  • محتوای با کیفیت بالا که به تجربه مشتری ، مانند فیلم ها و مقالات چگونه می دهد ارزش می افزاید
  •  

  • توصیف ها و خوشه های کلمات کلیدی که دارای مارک و معقول هستند
  •  

  • یک وب سایت بصری جذاب که به راحتی قابل حرکت ، سریع و دوستانه با تلفن همراه است

سئو “کلاه سیاه” چیست؟

سئو Black سئو در اصل به استراتژی های سئو اشاره دارد که برابر با تقلب یا هک کردن شرایط گوگل به منظور افزایش رتبه وب سایت است. وقتی رقابت زیادی در آنجا وجود داشته باشد ، قابل درک است که مردم روش هایی برای تقلب پیدا می کنند ، با این حال وقتی تقلب می کنند ، این فقط باعث می شود که گوگل روی آنها سخت باشد. یک موتور جستجو (گوگل) سپس قوانین را تغییر می دهد تا از این کار دوباره در آینده جلوگیری شود.

در کل ، هدف این است که به مصرف کنندگان محتوای با کیفیت تحویل داده می شود و به هیچ وجه اسپم یا کلاهبرداری نمی شوند. شاخص های جستجو مسئولیت و تمرکز دارند تا اطمینان حاصل کنند که این اتفاق می افتد.

اسپم

در اینجا چند نمونه از برخی از تکنیک های رایج سئو Hat Black آورده شده است.

پر کردن کلمه کلیدی

برای اطمینان از تجربه بهینه کاربر ، محتوای مؤثر باید صاف و خواندنی باشد. Google نیز این را می داند – به همین دلیل افرادی که سعی می کنند بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی را در یک قطعه محتوا محکم کنند مجازات می کند. چاشنی کلمات کلیدی دقیقاً به نظر می رسد: اضافه کردن یک تن از کلمات کلیدی به یک قطعه از مطالب به منظور دریافت بازدید بیشتر صفحه و افزایش رتبه گوگل. تقویت سئو خود در وب سایت به شدت در جایگذاری و وزن کلمات متکی است.

هنگامی که از دانسیته کلمات کلیدی مناسب برخوردار هستید – بسیاری از افراد حداکثر ۳ کلمه کلیدی را برای یک قطعه کوتاه از مطالب توصیه می کنند ، اما هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد – محتوای شما ارگانیک تر و خواندنی تر خواهد بود ، در نتیجه ارزش بهتری را به کاربر ارائه می دهد.

کلمات کلیدی بی ربط

اگر کلمات کلیدی شما ارتباطی با مشاغل واقعی شما ندارد ، به احتمال زیاد نرخ گزاف گویی بالاتر خواهید بود ، و این می تواند در هنگام رتبه بندی سئوی شما آتش سوزی کند. شما هدف شما ایجاد اقتدار است ، بنابراین هر کاری که می توانید برای جذب و نگه داشتن مشتری واقعی انجام دهید باید اساساً از طریق یک رتبه بالاتر پاداش داده شود.

Spam بلاگ

بخش نظرات وبلاگ می تواند فضاهای بسیار خوبی برای جذب مخاطب و ایجاد برند برای تقریباً هر نوع مشاغل باشد. هرزنامه ها دوست دارند برای اینکه سعی کنند ترافیک بیشتری به سایتهای خود داشته باشند ، پیوندها ، نظرات غیرقانونی و نامربوط را در این مناطق قرار دهند. مهم است که نظرات هرزنامه ها کنترل شود تا به اعتبار سایت شما در نگاه موتورهای جستجو آسیب نرسد.

این نظرها ممکن است توسط خزنده های موتور جستجو به عنوان محتوای بی ربط تلقی شوند ، و پیوندها ممکن است به رتبه شما آسیب برساند. ابزارهای رایگان یا داخلی زیادی برای کمک به مدیریت اسپم در وبلاگهایی مانند Akismet (برای وردپرس) و Disqus وجود دارد.

Cloaking

درست مثل اینکه به نظر می رسد ، cloaking یک ترفند فریب است که شامل ایجاد یک صفحه متفاوت برای نشان دادن موتور جستجو و مخفی کردن صفحه اصلی است که شما به بینندگان نشان می دهید. نمونه ای از پنهان کاری وقتی است که یک صفحه وب برای نمایش صفحه HTML به موتورهای جستجو برنامه ریزی می کند وقتی بینندگان واقعاً مجموعه ای از تصاویر را مشاهده می کنند. مانند مزارع پیوند ، این شکل دیگری از spamdexing است.

برنامه ریزی

مجازات برای این می تواند به عنوان یک ممنوعیت دائمی سخت باشد ، بنابراین این که فکر نکنید واقعاً فکر خوبی نیست.

محتوای تکراری

همچنین در جهان نشر به عنوان سرقت ادبی شناخته می شود ، محتوای تکراری بین حوزه های مختلف سرقت است. در دنیای وحشی و وحشی اینترنت ، مردم به هر حال این کار را می کنند تا تلاش کنند تا ترافیک پیدا کنند. اما به طور کلی تجربه ای مثبت برای کاربر ایجاد نمی کند.

توجه داشته باشید که آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم دزدی مستقیم محتوا است و خراشیدن نیست ، که در واقع یک فرآیند خودکار استبه موجب آن یک ربات اطلاعات را از وب سایت ها استخراج می کند. موارد دیگری نیز وجود دارد که محتوای تکراری قابل قبول است ، مانند انجمن های بحث و گفتگو که در آن محتوا ممکن است برای تسهیل گفتگو در صفحات کپی شود.

محتوای در حال چرخش

محتوا یا مقاله “چرخش” در اصل به معنای گرفتن مطالب با رتبه بالا و بازنویسی مجدد آن با استفاده از همان کلمات کلیدی برای منافع شما است. نه تنها این یک فکر بد است زیرا توسط گوگل مجازات می شود ، بلکه برای اعتبار کسب و کار شما نیز مناسب نیست – به عنوان مثال ، اگر یک روبات برای انجام آن (یا حتی ترجمه Google) دریافت می کنید ، به دست نخواهید رسید. هرگونه تعامل زیرا نوشتن آن بد خواهد بود.

اگر تا به حال وسوسه شده اید از این تکنیک استفاده کنید ، بسیار مفید است که چیزی مشابه با استفاده از مقاله ای را که دوست دارید در نظر بگیرید و دوباره آن را با ایده های خود به روشی جدید بسازید. بدترین ایده برای استفاده از همان کلمات کلیدی نیست ، فقط حتماً آن را به روشی انجام دهید که ارزش خاصی به مشتری شما اضافه کند و کاملاً واضح باشید.

ایده

Clickbait

عناوین وبلاگ Hyperbolic مانند مواردی که از کلمات “شوکه کننده” یا “وحشتناک” استفاده می کنند تا مردم را به یک صفحه گمراه کننده در یک صفحه فریب دهند ، کلیک می کنند. و در حالی که ممکن است مجازات خاصی وجود نداشته باشد ، این فقط یک رویکرد بازاریابی پرتنش است. اگر می خواهید وفاداری طولانی مدت داشته باشید ، مشتریان باید به محتوای شما در یک سطح معتبر احترام بگذارند و درگیر شوند – clickbait فقط این موضوع را تسهیل نمی کند.

مزارع پیوند

مزارع پیوند نوعی “spamdexing” است که به معنای آن است که وب سایت موتور جستجو را “اسپم می کند”. این رویکرد سئو کلاه سیاه است که مطمئناً به هر قیمتی می خواهید از آن جلوگیری کنید. مزرعه پیوند دسته ای از وب سایت ها است که به منظور ایجاد جمعی در رتبه های شاخص ها ، به یکدیگر پیوند دارند. بیشتر اینها از طریق خدمات خودکار ساخته شده اند.

متن و پیوندهای پنهان

برنامه نویسان توانایی طراحی صفحاتی را دارند که موتورهای جستجو می توانند ببینند اما چیزهای متفاوتی برای خوانندگان نشان داده می شود. این ممکن است یک استراتژی از نوع پنهان کننده باشد که در آن یک صفحه کامل پنهان باشد ، یا ممکن است ساده باشد به عنوان “پنهان کردن” برخی از متن یا پیوندها با استفاده از یک قلم سفید یا کوچک کردن فونت.

افکار نهایی

تاکتیک های سئو زیادی وجود دارد که باید از آنها دوری کنید و فقط تعداد معدودی در اینجا ذکر شده است. مهم است که متخصصان دیجیتال در تمام طیف ها در بالای این قوانین بمانند و مطابق آن عمل کنند – نه فقط برای جلوگیری از مجازات ، بلکه به این دلیل که آنها می خواهند در رفتار تجاری بلند مدت خود شفاف و شفاف باقی بمانند.