با نزدیک تر شدن سال ۲۰۱۷ ، تمرکز ما به مهارت های اساسی مورد نیاز برای تعالی در سال جدید می چرخد. از آنجایی که صنعت دیجیتال در جریان است ، فشار دائمی بر بازاریاب ها وجود دارد تا از آخرین پیشرفت ها و جدیدترین نسخه های محصولات به روز بمانند.

دیجیتال

نیاز به بازاریاب های دیجیتال هرگز بیشتر نبوده است ، اما هنوز شکاف مهارت های دیجیتال گسترده تر نشده است. این اختلاف می تواند فرصتی مناسب برای نشان دادن ارزش و شایستگی شما فراهم آورد – شما فقط باید اطمینان حاصل کنید که مهارت های صحیحی را تقویت کرده اید. اگر می خواهید خود را از رقابت جدا کنید و خود را به عنوان یک حرفه ای بازاریابی تقاضا مستقر کنید ، باید بدانید که قابلیت ها به چه صورت است. به همین دلیل ما این لیست از ۵ مهارت برتر بازاریابی دیجیتال را که باید در سال ۲۰۱۷ پالایش کنید ایجاد کرده ایم.

۱ Opt بهینه سازی موتور جستجو

۹۳٪ از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شوند. این بدان معنی است که اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، مهارت های بهینه سازی موتور جستجو یک سرمایه اساسی است. اگرچه ممکن است یک تخصص ویژه عصبی به نظر برسد ، به دلیل شیوه های همیشه در حال تحول و بروزرسانی های الگوریتم موتور جستجو ، ۷۰٪ پیوندهایی که کاربران جستجو روی آن کلیک می کنند ارگانیک هستند ، بنابراین اگر بتوانید بر SEO تسلط داشته باشید ، پتانسیل رانندگی بیشتر و بیشتر را دارید در نتیجه تبدیل

۹۳٪ از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شوند.

این توییت

این که آیا شما مایل به تبدیل شدن به یک متخصص سئو هستید یا از بازاریابی جستجوی ارگانیک برون سپاری می کنید ، مهم است که درک کاملی از عملکردها و مزایای اصلی آن داشته باشید. این امر به شما امکان می دهد نتایج را به راحتی تجزیه و تحلیل کرده و براساس آن اقدام صحیح انجام دهید (یا مختصراً مختصری به آژانس خود بفرستید).

آگاهی از اهمیت تحقیق و اجرای کلمات کلیدی ، تفاوت های ظریف در محتوای (چه مقدار بیش از حد ، و چه چیزی مرتبط است) و بهترین روش ها برای دستیابی به لینک های با کیفیت. مهارت های سئو مبتنی بر ترکیبی از عناصر خلاق و فنی است. به عبارت دیگر ، بدانید که چه موقع باید از وبلاگ نویسی میهمان استفاده کنید و چه موضوعی مناسب و قانع کننده را تشکیل می دهد ، بلکه می توانید سایت خود را برای خطاهای کلیدی مانند پیوندهای شکسته و ۴۰۴ تحلیل کنید.

۲ Marketing بازاریابی محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوا

در سال ۲۰۱۷ بازاریابی ویدیویی ۶۹ درصد از کل ترافیک مصرف کننده را به خود اختصاص می دهد ، تبلیغات ویدیویی تلفن همراه ۵ برابر سریعتر از دسک تاپ رشد می کند و صفحات فرود با فیلم ها می توانند ۸۰۰ درصد بیشتر تبدیل شوند. گرچه بازاریابی محتوا در طول چند سال گذشته به عنوان یک تخصص اساسی مطرح شده است ، اما اگر مستحق تسلط شما نباشد ، فیلم به همان اندازه است.

جای تعجب نیست که یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است – محتوای ویدیویی به راحتی قابل مصرف است و باعث افزایش سطح تعامل می شود. این یک پلت فرم بازاریابی قدرتمند است که به دلیل عدم مهارت های لازم اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرد. اگر زمان کافی برای درک واقعی بازاریابی محتوای ویدیویی را بدست آورید ، می توانید به مخاطب بسیار بزرگتری برسید و نام تجاری خود را متمایز و به یاد ماندنی کنید.

از حداکثر توصیفات متا استفاده کرده و فیلم های خود را با کلمات کلیدی برچسب گذاری کنید تا آنها را نه تنها در یوتیوب بلکه در گوگل و همسالان خود برای جستجو بهینه کنید. از دیدگاه محتوا ، یادگیری فیلمنامه را اجرا کنید و فیلم هایی را اجرا کنید که نیازها و علاقه های مخاطبان هدف شما را پیش بینی می کنند ، و مارک خود را با روشی خلاقانه و انسانی ترانه اجرا کنید. به مارک های تثبیت شده مانند گینس و اپل نگاه کنید – اگرچه ممکن است نتوانید بودجه آنها را تقلید کنید ، اما در مورد توانایی آنها در ساخت یک داستان قانع کننده چیزهای زیادی می توانید بیاموزید.

۳ Management مدیریت جامعه

اکنون ۷۸٪ مشاغل کوچک حداقل یک چهارم مشتری های جدید را از رسانه های اجتماعی دریافت می کنند ، شواهدی غیرقابل انکار مبنی بر اینکه سازمان ها نیاز به پذیرش اجتماعی دارند. با این حال ، چیزهای بیشتری نسبت به بهینه سازی تصاویر در فیس بوک و اجرای تبلیغات پولی وجود دارد. کانال های اجتماعی برای پرورش یک تجربه مثبت مشتری ضروری است و اگر سازمان شما صاحب آنها باشد ، شما وظیفه دارید تا جامعه خود را پرورش داده و حفظ کنید. این ممکن است به عنوان یک چشم انداز وقت گیر باشد ، اما یادگیری چگونگی توسعه روابط معنادار اجتماعی با بخش مخاطبان هدف شما می تواند بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری ایجاد کند. هرچه بیشتر درباره نیازها ، چالشها و ترجیحات مشتریان خود آگاه باشید ، بهتر می توانید آنها را درگیر کنید.
سرمایه گذاری

اکنون ۷۸٪ مشاغل کوچک حداقل یک چهارم از مشتریان جدید را از رسانه های اجتماعی دریافت می کنند.

این توییت

بیاموزید که چگونه از ابزارهای گوش دادن اجتماعی برای به دست آوردن بینش های اساسی در بین مشتریان و رقبا استفاده کنید ، بنابراین می توانید در زمان مناسب پیروان خود را با محتوای مناسب هدف گذاری کنید. قادر به تنظیم هشدارها و استفاده از توابع جستجوی پیشرفته هستید تا بتوانید هرگونه ذکر نام تجاری یا نظرات مشتری را کنترل کنیدبرچسب گذاری نشده است. پیام های شخصی ، مفید و مرتبط ارسال کنید و در حد امکان به موقع باشید. ۳۲٪ از مشتریان اجتماعی در ۳۰ دقیقه انتظار پاسخگویی به شکایت را دارند و ۴۲٪ انتظار دارند که پاسخی در مدت ۶۰ دقیقه بدهند. همچنین باید یاد بگیرید که یک برنامه مدیریت بحران ایجاد و پیاده سازی کنید که به شما این امکان را می دهد تا به درستی واکنش نشان داده و از مارک خود در این سیستم عامل های بسیار عمومی محافظت کنید.