رهبران دیجیتال بینش خود را در مورد موفقیت در تحول دیجیتال به اشتراک می گذارند

در تاریخ ۴ آوریل th 2017 ، موسسه بازاریابی دیجیتال شورای مشورتی صنعت خود را تشکیل داد ، که شامل اصلی ترین تأثیرگذار دیجیتالی جهان از جمله IBM ، گوگل ، Twitter و Microsoft است.

دیجیتال

به عنوان بخشی از وظایف خود برای تعریف و انتشار استانداردهای مهارت های دیجیتالی منعکس شده در تجارت جهانی ، شورا گزارشی تحت عنوان “تحول دیجیتالی در تجارت جهانی” ارائه شده توسط IBM را توسط گروه تجاری دیجیتال VP از مرکز فروش جهانی ، هیو اوبرن ، و بحث در مورد چالش های فعلی تحول دیجیتال با نیروی کار. در این وبلاگ بینشی از مشاهدات آنها ارائه می دهیم.

دیجیتال چه چیزی تغییر کرده است؟

علاوه بر این ، اعتماد به مشتری تبدیل به مسئله ای شده است که با اعتماد به دولت و مارک های بزرگ رو به زوال از زمان بازگشت انرون ، خرید خود را آغاز کنند. مردم در مورد داده ها نگران هستند – چه کاری با آن انجام می شود ، در کجا نگهداری می شود و امنیت آن چقدر امن است. نکته مهم این است که اعتماد به نفس و اجتماعات افزایش می یابد. “

اعتماد به نفس

این ایمان به توصیه ها و افراد همکار می تواند برای مشاغل و محرک بزرگی در آگاهی از برند ارزشمند باشد. “تحول دیجیتال فرصتی برای ایجاد اختلال است و در مورد چقدر شما به عنوان یک تجارت در تعامل با مشتری خوب هستید. این در مورد شناخت مشتری شما و به خاطر سپردن این است که مشتریان دارای پدیده بالایی از سکوهای دانش هستند و همواره در حال پیگیری هستند. تأثیرگذار و معتبر بودن ، ضروری است “، اظهار داشت اولیویا کرنی ، CMO در مایکروسافت.

قرار دادن افراد در مقابل یک نام تجاری

در نتیجه این تغییر در رفتار مصرف کننده ، IBM پتانسیل استفاده از دیجیتال را به نفع خود می دید و تصمیم می گرفت تا برند آنها اعتماد به نفس مشتری و مشتری را جلب کند. برای دستیابی به این هدف ، مردم خود را در مقابل این برند قرار داده و در یک برنامه تسلط دیجیتال سرمایه گذاری می کنند تا به فروشندگان کمک کنند از ابزارها و راهبردهای دیجیتال برای ایجاد و پرورش مناسبات معنادار استفاده کنند.

سرمایه گذاری

برای دستیابی به این IBM ، استراتژی ایجاد کرده است که فروشندگان می توانند کانال های رسانه های اجتماعی خود را با محتوا مرتبط و معنادار پر کنند. برای بازاریابی ، این یک تغییر بزرگ بود زیرا برای ایجاد محتوای دوستانه در شبکه های اجتماعی لازم بود.

“در آغاز ، ما مردم خود را با کشیدن گردن به صورت آنلاین کشیدیم و گفتیم” آن را بنوشید “. سپس ما به کار دیگری روی مشاغل متمرکز شدیم و از کار کردن ناامید شدیم. ما متوجه شدیم که باید کاری را انجام دهیم که فروشندگان ما دوست داشتند انجام دهند. “

عمومی در مقابل متخصص

جذاب کردن مشغله دیجیتالی برای نیروی کار یک چیز است ، اما وقتی صحبت از مهارت می شود ، بسیاری از شرکت ها از سرعت سریع دیجیتال و زمان تاخیر مرتبط با مهارت کارکنان آگاه هستند.

Ciaran O’Muirthile ، رئیس New Customboard Inboarding مشتری EMEA در گوگل معتقد است که آستانه تحول در حال حاضر بالاتر است و بنابراین تخصص های عمیقی در زمینه های خاص مورد نیاز است. “مشکل پس از آن وجود دارد که یک رویکرد تکه تکه شده برای مشتریان وجود دارد ، بنابراین یک عملکرد کلی برای دستیابی به آن لازم است.”

وی افزود: “اما چگونه تحویل این یک چالش است و چگونه می توان آن تخصص را به معرض نمایش گذاشت؟ این روز پیچیده تر می شود و هر چند ماه زمینه های جدیدی پیدا می شوند که به متخصصان نیاز دارند. “

شورا معتقد است که چابکی برای نیروی کار امروز بسیار مهم است. تمایل به یادگیری مهارت های جدید و پیگیری مداوم از مهارت ، برای یادگیری مهارت های جدید ، بلکه برآورده کردن خواسته های تجارت نیز مهم است. در نهایت ، این در مورد استخدام و حفظ افراد مناسب در سراسر سازمان است.

استخدام

بنابراین ، چگونه IBM چگونه تحول دیجیتالی را در نیروی کار خود به موفقیت تبدیل کرده است؟

برای برنامه فروش دیجیتال IBM ، مهم این بود که صدور گواهینامه ای به رسمیت شناخته شده خارجی برای افرادی ایجاد شود که به آنها مهارت های بی نظیری برای ایجاد حرفه خود می دهد. برای دستیابی به این هدف ، این شرکت با مؤسسه بازاریابی دیجیتال برای ایجاد یک برنامه موقت – گواهی در فروش دیجیتال حرفه ای – که نیازهای منحصر به فرد فروشندگان و تجارت آنها را برآورده کرده ، همکاری کرده است.

براساس گفته های O’Byrne ، گواهی نامه اصلی در جذب پرسنل مهم بود زیرا باعث افزایش مهارت های آنها ، به آنها یک گواهی نامه قابل تشخیص داده و آنها را در دنیای دیجیتال راحت تر می کند. ما از ایجاد شرکت دیگری آگاه نبودیمبرنامه مانند این و حتی در حال حاضر بسیاری از آنها. آنچه برای ما تغییر کرد این بود که فروشندگان ما واقعاً می خواستند اولین و بهترین فروش در فروش دیجیتال و اجتماعی باشند. “

در کنار گواهینامه ، نیاز به نتیجه ملموس برای یادگیری و احترام به مهارت های دیجیتال ضروری است. کارمندان می خواهند بدانند که چگونه این مهارت ها و اعتبارها بر نقش روزانه آنها تأثیر می گذارد و چه چیزی می تواند در دراز مدت برای حرفه خود فراهم کند.

وی گفت: “جالب ترین چیز در مورد دیجیتال این است که مردم بیشتر بر فرصت تمرکز می کنند. جیمی وایت ، بنیانگذار و مدیر Leading Social اظهار داشت: بنابراین ، به جای اینکه درمورد چگونگی تأثیرگذاری در تجارت از سود کسب و کار صحبت کنیم ، مهم است که به آنها نشان دهیم که چگونه این امر در سطح شخصی تأثیر خواهد گذاشت. “اگر به مردم بگویید چگونه از آن برای زندگی خود استفاده کنند ، می توانند این کار را برای تجارت انجام دهند.”

IBM پاداش ها را برداشت کرد

پس از اتمام برنامه حرفه ای فروش دیجیتال حرفه ای ، نمایندگان فروش IBM در مورد مزایای این آموزش ارزیابی شدند. IBM پیشرفت ۵۰٪ در سطح اطمینان فروشنده در کار دیجیتالی مبتنی بر یادگیری را یافته است.

از طریق این برنامه ، برندسازی شخصی به همراه درک نحوه فهم مطالب ، برقراری ارتباط و مشارکت آنلاین – مهارت هایی که از نظر توسعه آینده تجاری مهم هستند ، ایجاد شده است.

بزرگترین آزمایش اثربخشی برنامه تأثیر تجارت …

یک مطالعه ROI در طی ۱۵ ماه و با نگاهی به ۷،۲۰۰ فرصت توسط کارمندان توسعه تجارت ما انجام شده است ، ۷٪ افزایش نرخ پیروزی و ۳۷٪ کاهش در روزهای تعطیل.

آینده …

از آنجا که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به عنوان فن آوری های دیجیتال قدرتمند برای مشاغل پدیدار می شوند ، سنجش تأثیر آن دشوار است. با تجربه مشتری در خط مقدم ذهن اجرایی ، این فناوری های جدید از پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

در حالی که اعضای IAC در مورد سودمندی هوش مصنوعی در مورد تجربه مشتری بحث کردند ، برخی از آنها تأثیر آن را بر شغلها و لزوم متخصصان برای ادامه یادگیری برای حفظ اهمیت موضوع عنوان کردند.

هیو اوبرن آینده IBM را به صورت دیجیتال به عنوان آینده ای که به فشار پاکت نامه می بیند ، می بیند. “من تعداد زیادی از تیم های فروش میدانی حضور داشته ام و وقتی به آنها می گوییم چگونه کار می کنیم ، آنها می خواهند بدانند که چگونه می توانند از دیجیتال در نقش خود استفاده کنند. چالش این است که ما می دانیم که آنها باید دیجیتال را بدانند ، اما ما نمی دانیم که چقدر آنها باید بدانند. ما با بخش های مختلف این زمینه کار می کنیم و ارزیابی می کنیم که آنها چه چیزی یاد بگیرند و چگونه می توانیم در این سفر به آنها کمک کنیم. “

کلیدهای آماده سازی:

درباره شورای مشورتی صنعت اطلاعات بیشتری کسب کنید از اینجا