دنیای بازاریابی دیجیتالی از هر زمان دیگری رقابتی تر است – به معنای این است که به خودتان فرصتی برای موفقیت بدهید ، رزومه کاری شما باید از جمع بیرون بیاید.

دیجیتال

هرچه صنعت سخت باشد ، همچنین یکی از پردرآمدترین کارهایی است که می توانید در آن کار کنید و خبر خوب این است که مشاغل بازاریابی دیجیتال رو به افزایش است.

در حقیقت ، بازاریابی دیجیتال از معدود صنایعی است که تقاضا برای کارمندان ماهر از میزان عرضه بیشتر است.

اگر یک بازاریاب دیجیتال در جستجوی سلطه جهانی هستید ، این هفت روش ساده برای بهبود رزومه بازاریابی دیجیتالی به شما کمک می کند تا از رقابت و پیشی گرفتن و رویای کار بازاریابی دیجیتال رویایی خود پیشی بگیرید.

CV خود را برای شرکت و نقشی که در آن استفاده می کنید تنظیم کنید

این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما بسیاری از مردم از این واقعیت غافلند که شما هرگز نباید یک اندازه یکسان را انتخاب کنید ، همه رویکردهای مربوط به هر نوع برنامه شغلی را اتخاذ کند – خصوصاً وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ است.

طبق گفته اسکات بیکن ، استخدام کننده سابق Google ، نبودن رزومه کاری شما یا نشان دادن عدم تحقیق مشخص ، یکی از بهترین راه های ارسال مستقیم آن به پایین شمع CV دیجیتال است.

استخدام

به طور طبیعی ، شما یک الگوی خشن برای رزومه کاری خود خواهید داشت ، اما قبل از اینکه دکمه ارسال را بزنید ، چند ترفند مهم را انجام دهید ، همین سؤالات را از خودتان بپرسید …

     

  • شرکت از نظر فرهنگی چگونه به نظر می رسد؟
  •  

  • چگونه شرکت چگونه کارمندان خود را آموزش ، توسعه داده و ارزیابی می کند؟
  •  

  • آیا می توانم از کارمندان موجود بینشی بیابم تا به شما کمک کنم درباره تیمی که به طور بالقوه در آن عضو خواهید شد اطلاعات بیشتری کسب کنید؟
     
  • چه چیزی می توانم به رزومه کاری خود اضافه کنم که مختص این نقش است؟
  •  

  • چگونه می توانم رزومه خود را تنظیم کنم ، بنابراین این مهارت ها و امتیاز فروش به طور مؤثر در اولویت قرار می گیرند؟

هنگامی که شما تلاش اولیه را برای درک شرکت و نقشی که در آن متقاضی هستید ، انجام داده اید و اطلاعات مربوطه را درج کرده اید ، رزومه کاری شما به خوبی و مستحکم تر خواهد شد.

از داده های کمی برای برجسته سازی نتایج استفاده کنید

یک بازاریاب مؤثر تقریباً همیشه از ارقام برای گفتن داستانی قانع کننده استفاده می کند. رزومه شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در حقیقت ، تا سال ۲۰۲۰ ، جهان دیجیتالی انباشته شده ما از ۴٫۴ Zettabytes امروز به حدود ۴۴ Zettabytes یا ۴۴ تریلیون گیگابایت خواهد رسید. برای چشم انداز این ، یک zettabyte معادل داده متراکم شده در حدود ۲۵۰ میلیارد DVD است. نکته این است که داده های بزرگ بخش عظیمی از دنیای دیجیتال هستند ، بنابراین از این طرز فکر به نفع خود استفاده کنید.

نه تنها استفاده از داده های کمی در رزومه شما نشان از دانش کار در زمینه شما دارد بلکه تأثیر و اعتبار آن را بر مهارت های کلیدی و امتیاز فروش شما می افزاید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید نقش بازاریابی ورودی را بجای اضافه کردن نکته ای مثل این اضافه کنید:

من صفحات فرود را برای تولید سرب ایجاد کردم.

شما باید چیزی شبیه به این را اضافه کنید:

من بیش از ۱۰ صفحه فرود با متوسط ​​نرخ تسلیم ۳۶٪ ایجاد کردم ، در طی ۱۲ ماه بیش از ۱۳۰۰ پیشرو تولید کردم.

داده های کمی ، نتایج قابل اندازه گیری و اعتبار سنجی: یک ترکیب برنده.

پیوندهایی به کار خود اضافه کنید

در ادامه از نکته آخر ، برای اعتبار بخشیدن به پیروزی های حرفه ای خود ، باید لینک های نمونه کار پروژه ها یا داده هایی را که در رزومه خود به آنها مراجعه می کنید اضافه کنید.

باز هم ، این نه تنها دانش بنیادی شما را در مورد شیوه های بازاریابی دیجیتال مانند متن لنگر و لینک مجدد نشان می دهد ، بلکه نشان می دهد که شما نتایج را ارائه می دهید.

به عنوان مثال ، اگر اظهار می کنید که ایجاد یک پست وبلاگ مستقر در مورد یک کارزار روز ولنتاین را انجام داده اید که در سه سال گذشته ۶۸٪ بهتر از پست های مشابه را انجام داده است ، مطمئن شوید که به آن پست وبلاگ لینک داده اید تا استخدام کننده بتواند استعدادهای خود را برای خودشان ببینید ، اما همچنین تأیید کنید که اطلاعات شما قانونی است.

رزومه شما دیجیتالی است و شما در حوزه دیجیتال کار می کنید ، بنابراین مطمئن شوید که از این کار برای ارتقاء خود استفاده می کنید.

فراموش نکنید که جوایز و گواهینامه ها را نیز در نظر بگیرید

گواهینامه ها و جوایز حرفه ای باعث ایجاد اعتماد به نفس و نشان دادن دانش می شود. برای اطمینان از اینکه رزومه شما از جمع متمایز است و شما را در مصاحبه معطوف می کند ، حتماً به هر گواهینامه ای که بدست آورده اید مراجعه کنید.

اعتماد به نفس

برای تأسیس خود به عنوان یک متخصص دیجیتال ، گواهینامه های حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، رزومه کاری شما را تقویت نمی کنند و به کارفرمایان آینده اعتماد فوری به توانایی های شما می دهند تا کار خود را به طور موثر انجام دهند.

بعلاوه ، کسانی که نگرش یادگیری مداوم را اتخاذ می کنند ، سطح بالاتری از پتانسیل بیشتری را برای مدیر استخدام نشان می دهند ، زیرا این امر آمادگی برای رشد و پیشرفت را با مشاغل نشان می دهد.

شخصیت خود را به نمایش بگذارید

شما نمی توانید به کارمندان آموزش دهید که لبخند بزنند. آنها قبل از استخدام آنها باید لبخند بزنند. – آرت ناتان ، وین لاس وگاس

لبخند

فراتر از تجربه ، کارفرمایان بالقوه اغلب به دنبال ارتباط با یک نامزد در سطح شخصی هستند. آنها می خواهند بالقوه را در فرد و همچنین تخصص آنها ببینند.

حال با توجه به اینکه یک استخدام کننده فقط ۶٫۲۵ ثانیه را صرف اسکن رزومه شما می کند ، باید تمام تلاش خود را بکنید تا شخصیت شما درخشید.

با درک فرهنگ شرکت و به دست آوردن وقت برای بررسی حساب های رسانه های اجتماعی کارفرمای آینده نگر و پست های وبلاگ ، می توانید از نظر لحن و سبک متوجه شوید که آنها به دنبال چه چیزی هستند.

آن سبک را قبول کنید آیا آنها یک زبان مکالمه و گونه دارند؟ بیانیه شخصی خود را به روشی بنویسید یا ویرایش کنید تا آنچه را که در مورد آنها هستید نشان دهید و با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر این شرکت از خیریه ای حمایت می کند که ماجراجویی می کند ، آیا پیاده روی را دوست دارید؟ آیا می توانید اشتیاق خود را برای مقیاس کردن تخته سنگها به روشی کوتاه و خلاقانه نشان دهید؟

پیاده روی

صدای خود را به رزومه خود اضافه کنید ، اما مطمئن شوید که نسخه خود را مختصر و حرفه ای نگه دارید.

بخش آموزش خود را ساده کنید

اگر بخش آموزش شما اکثریت قریب به اتفاق رزومه شما را در دست گرفته است ، ممکن است زمان آن رسیده که چند تغییر ایجاد شود.

بسیاری از افراد در استفاده بیش از حد از اطلاعات مرتبط با دستاوردهای آموزشی خود ، اضافه کردن عناصری مانند دروس به اتمام ، شرکت در باشگاه ها ، تفکیک نمرات و غیره اشتباه می کنند ، مگر اینکه مستقیماً به شغلی که متقاضی آن هستید ، مربوط باشد ، می توانید هزینه کنید. ترکش کن

همانطور که ما ایجاد کرده ایم ، از جمله جوایز حرفه ای و صدور گواهینامه بسیار مهم است ، اما چرا وقتی آن را به دست آورده اید ، چه چیزی را به دست آورده اید نگویید و به هر نمونه مرتبط از کار خود که ممکن است از رزومه شما پشتیبانی کند ، بگویید نه اینکه جلوی صفحه را بی معنی بگیرید. حقایق؟

اکثر مدیران استخدام کاملاً نگران جزئیات سوابق تحصیلی شما نیستند زیرا گرفتن یک مدرسه در مدرسه لزوماً به معنای این نیست که قصد دارید با موفقیت یک پروژه بازاریابی دیجیتال بسیار چالش برانگیز روبرو شوید.

جزئیات دانشگاهی خود را تا حد ممکن کم کم اضافه کنید و مطمئن شوید که بیشتر بر جوایز حرفه ای خود تکیه می کنید ، زیرا این داستان در مورد توانایی های شما داستانی قوی تر را به استخدام کننده ارائه می دهد.

رزومه خود را عالمانه بسازید

برای اینکه رزومه خود را تبدیل به یک سوزن درخشان در یونجه دیجیتال غول پیکر کنید ، استفاده دقیق از قالب بندی به خوبی کمک می کند – اما این کار را بیش از حد انجام ندهید.

به گفته آلیسون گرین ، نویسنده وبلاگ AskaManager:

“هیچ کارفرمایی نمی تواند شما را به این دلیل استخدام کند که یک رزومه کاری زیبا داشته باشید. علاوه بر این ، به نظر می رسد که شما تصور روشنی در مورد آنچه که واقعاً مهم هستند ، ندارید. »

بنابراین ، برای اینکه مطمئن شوید که رزومه شما در حالی که اعتبار آن باقی مانده است ، مجبور به خواندن و به وضوح قالب بندی شده است ، که هر بخش به پاراگراف های قابل هضم کوچک تقسیم می شود و به زیر بخش های جسورانه تقسیم می شود.

افزودن کمی رنگ به رزومه کاری شما خوب است ، اما مطمئن شوید که متن اصلی شما سیاه است و هر رنگی که در CV استفاده می کنید ظریف است و از محتوای آن منحرف نمی شود. در مورد قلم ها هم همینطور است. کمی خلاق بودن خوب است ، اما مسبب بودن CV خود را نکنید.

بازاریابی دیجیتال یک رشته رقابتی است و با استفاده از این نکات به نفع خود به شما در افزایش شانس موفقیت در بازار مشاغل دیجیتال کمک خواهید کرد.

آیا می خواهید مهارتهای جدیدی در زمینه بازاریابی دیجیتال کسب کنید تا به رزومه خود اضافه شوید؟ انتخاب ما در دوره های بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید و به حرفه جدید دیجیتال خود سلام کنید.

Published on :Posted on