اگر به هر طریق با بهینه سازی موتور جستجو (سئو) آشنا هستید ، احتمالاً شنیده اید که روش های “خوب” و “بد” برای انجام آن وجود دارد. کلاه سفید وجود دارد که مخفف سئو خوب ، کلاه سیاه است که مخفف سئو “بد” است و یک کلاه خاکستری که از هر دو نوع تاکتیک استفاده می کند اما هنوز توسط گوگل قابل قبول نیست.

تاریخچه مختصری از SEO کلاه سیاه و سفید

SEO کلاه سیاه همیشه عمل ضعیف محسوب نمی شد. تاکتیک هایی که اکنون کلاه سیاه به حساب می آیند ، مانند چاشنی کلمات کلیدی و اسپم نظر در وبلاگ ، قبلاً به طور گسترده در جامعه سئو استفاده می شدند. چند سال پیش نگذشته بود که گوگل شروع به ذکر این شیوه ها ، برچسب گذاری آنها به عنوان منفی کرده و از وب سایت ها می خواهد اقدامات خود را برای تلاش برای بهبود تجربه کاربر پاک کنند. و با چندین بروزرسانی الگوریتم برای تهیه نسخه پشتیبان از بیانیه های خود ، استفاده از تاکتیک های کلاه سیاه شروع به کند شدن کرد.

اسپم

امروزه SEO های کلاه سیاه هنوز هدف خود را برای یافتن نقاط ضعف الگوریتم جستجو دارند که می توانند از آنها برای دستیابی به رتبه بالاتر استفاده کنند. آنها همچنین به استفاده از برخی از تکنیک های قدیمی کلاه سیاه مدرسه می پردازند. از طرف دیگر SEO های کلاه سفید رویکرد صحیح به SEO را با روشی کم تهاجمی تر اتخاذ می کنند ، با تمرکز بر رضایت الگوریتم های موجود گوگل با ارائه مطالب مرتبط که ارزش افزوده ای را برای کاربران ایجاد می کند. SEO های کلاه سفید اغلب بر روی بهینه سازی سایت ، محتوای عالی ، Backlink های با کیفیت و تحقیقات زیادی درباره کلمات کلیدی تمرکز می کنند. این واقعاً در مورد “خوب بازی کردن” با گوگل است ، بر خلاف تلاش برای فریب دادن گوگل به عنوان رتبه بندی مورد نظر شما.

Backlink

چه سؤالات سئو کلاه سفید می توانند از سئو Hat Black بدانند

استراتژی های کلاه سیاه را می توان به عنوان نسخه های بیش از حد تقویت شده از استراتژی های کلاه سفید مشاهده کرد. همیشه یک حقیقت در آنها وجود دارد. به عنوان مثال ، ایجاد لینک می تواند بسیار مؤثر باشد ، اما وقتی اسپمی شود ، به سرعت توسط الگوریتم جستجوی گوگل تشخیص داده می شود و مجازات می شود. در اینجا پنج درس وجود دارد که کلاه های سفید می توانند از سئو کلاه سیاه یاد بگیرند:

۱ to برای خرج کردن در مورد تاکتیک هایی که کار می کنند خوب است

به نظر می رسد SEO های کلاه سیاه مشکلی در هزینه کردن برای درآمدزایی ندارند. به عنوان مثال ، آنها غالباً برای ابزارهای ایجاد لینک خودکار ، لینک خرید ، خرید سایت برای شبکه های وبلاگ خصوصی و پرداخت هزینه برای ورود به سیستم در شبکه پرداخت می کنند. در حالی که این تاکتیک ها باعث می شود آنها توسط Google مجازات شوند ، راهکارهایی برای استفاده از تاکتیک های کلاه سفید وجود دارد: گاهی اوقات مجبور می شوید برای پول درآوردن کنید.

مشکلی

تاکتیک های مشروع می تواند شامل موارد زیر باشد: پرداخت ریزنمرات برای تبلیغ مطالب خود از طریق پیوندهای ارگانیک؛ سرمایه گذاری در تبلیغات برای به دست آوردن پیوندهای طبیعی و قرار گرفتن در معرض. و پرداخت هزینه هایی برای ردیابی کمپین ها ، مانند KISSmetrics و AdvancedWebRanking ، آسانتر می شود.

سرمایه گذاری

۲ ٫ بر روی لینک دهنده متمرکز شوید – راه سفید کلاهبرداری

Backlink ها بخش بسیار مهمی از بهینه سازی موتور جستجو هستند. در واقع ، قدرت ایجاد پیوند شما اغلب به عنوان مهمترین بخش الگوریتم رتبه بندی Google ذکر می شود. غالباً تصور می شود هرچه پیوندهای صفحه بیشتر باشد ، در Google رتبه بهتری پیدا می کند و یک مطالعه اخیر این موضوع را اثبات می کند.

همانطور که گفته شد ، SEO های کلاه سیاه اغلب این Backlink ها را خریداری می کنند یا آنها را با روشی کمتر از اعتبار معتبر می سازند. از طرف دیگر SEO های کلاه سفید برای ساخت کتابخانه بک گراند خود به همکاری ها ، روابط عمومی ، وبلاگ نویسی و توصیفات خود تکیه می کنند. و این دقیقاً همان کاری است که برای پیشبرد نام تجاری خود باید انجام دهید. خجالت نکشید از اینکه از شرکای خود برای Backlink استفاده کنید. همچنین می توانید سایر نشریات را با محتوای معتبر مطابقت دهید ، توصیفاتی را بنویسید ، محتوای ویروسی ایجاد کنید و مشاغل خود را در فهرستهای شخص ثالث لیست کنید. همه این فعالیت ها همان هدف را برآورده می کنند: گرفتن سایتهای دیگر برای بازگشت به سایت شما!

۳ ٫ از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید ، اما در تحقیقات کلمات کلیدی متمرکز شوید

آه ، کلمه کلیدی یادمان می آید مثل دیروز بود. حتی معتبرترین شرکتهای جستجوگر سئو یک بار محتوای خود را با کلمات کلیدی مورد نظر خود ، امتحان کردند و رتبه های بالاتر را بدست آوردند. (نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده کنید).

اما “پر کردن کلید واژه” هنوز هم امروز اتفاق می افتد ، البته در مقیاس بسیار کوچکتر. کلاه های سیاه ممکن است با استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی اشتباه داشته باشند ، اما اهمیتی که در کلمات کلیدی می گذارند بسیار مشهور است. شما هنوز هم باید پیدا کنیدکلمات کلیدی مناسب برای استفاده و قرار دادن آنها به طور طبیعی در کل محتوای شما ، با تفاوت در قسمت طبیعی. محتوای شما باید به راحتی قابل خواندن و کاربر پسند باشد. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب ، از ابزار Keyword شروع کنید.

به سادگی کلمات کلیدی را که می خواهید هدف گذاری کنید تایپ کنید و ابزار لیستی از کلمات کلیدی پیشنهادی و تعداد جستجوهای هر یک را ارائه می دهد. استفاده از آن به صورت محدود محدود است ، اما برای ویژگی های اضافی باید نسخه Pro را پرداخت کنید. هنگامی که یک کلمه کلیدی را پیدا کردید که می خواهید روی آن متمرکز شوید ، طبیعتاً آن را درجایی که در محتوای شما مربوط است – مواردی را درج نکنید – و رتبه بندی های خود را افزایش می دهید.

۴ Link پیوند داخلی – مؤثر در دوزهای مناسب

گوگل روباتی است که دائما در جستجوی اتصالات داخل و خارج از وب سایت شما است. مهم است که مطالب خود را به روشی سازماندهی کنید که موتور جستجو درک کند. پیوند داخلی یا پیوند از یک صفحه وب سایت شما به صفحه دیگر ، راهی عالی برای انجام این کار است. محتوای خود را طوری سازماندهی کنید که گوگل بتواند به راحتی ببیند در مورد هر صفحه بحث می شود. محتوای ستون یکی از رویکردهای مؤثر است که بر ایجاد صفحاتی که عمیقاً یک موضوع خاص را پوشش می دهند ، متمرکز است. این موضوع / پست بزرگ اکنون می تواند به بسیاری از موضوعات و پست های کوچکتر که به مقاله اصلی ارجاع می دهند ، بیفزاید – یک مناسب مناسب برای پیوند داخلی.

در حالی که سئو های کلاه سیاه پیوندهای داخلی را در هر بخش از مطالب (شبیه به پیوندهایی که در ویکی پدیا مشاهده می کنید) قرار می دهند ، این پیوندهای غیرطبیعی در طولانی مدت به آنها کمک نمی کند تا از SEO استفاده کنند. با تمرکز بر اضافه کردن ۲-۴ پیوند داخلی برای هر قطعه ، آن را کاربر پسند کنید اما فقط در صورت مناسب بودن طبیعی ، به یاد داشته باشید که روی افزودن ارزش برای کاربر تمرکز کنید.

۵ ٫ همیشه روشهای خود را آزمایش کنید

برخی در صنعت SEO می گویند که کلاه های سیاه احتمالاً چیزهایی را آزمایش می کنند تا کلاه های سفید. اگرچه مطمئناً این یک تعمیم است ، درست است که کلاه های سیاه می توانند برخی از تئوری های خود را سریعتر از کلاه های سفید آزمایش کنند زیرا می توانند نرم افزارهای خودکار را برای آزمایش های کنترل شده اجرا کنند ، در حالی که کلاه های سفید روی همان نرم افزار سرمایه گذاری نمی کنند و تست های دستی و بیشتری را پیدا می کنند- مصرف کننده علاوه بر این ، بسیاری از کلاه های سفید کلاه های سیاه اصلاح شده ای هستند که اکنون کلمات گوگل را به عنوان قانون می پذیرند. آنها نیازی به انجام آزمایش های زیادی نمی بینند زیرا آنها از راهنمایی هایی که به آنها داده شده پیروی می کنند.

اگر در زمینه بهینه سازی موتور جستجو کار می کنید ، باید بر اساس یافته های خود تست و بهینه سازی کنید. شما نمی توانید به سادگی تمام استراتژی های خود را بر اساس بهترین شیوه ها پایه گذاری کنید یا فقط آنچه را که دیگران می گویند انجام دهید. با انجام تست سئو به طور خاص برای نام تجاری خود ، می توانید چیزهای زیادی بیاموزید تا به شما در بهبود رتبه خود کمک کند. برخی از آزمایشها ممکن است شامل باشد: اجرای دو استراتژی محتوا به طور هم زمان و تعیین اینکه کدام یک بیشترین جذابیت ، پیوندهای افزایش سرعت ، کلمات کلیدی و غیره را کسب می کند و میزان تاثیر آنها بر مرور زمان را تحت تأثیر قرار می دهد و استفاده از تست اسپلیت سنتی برای تعیین نوع صفحات به احتمال زیاد Backlink های طبیعی را انتخاب می کنید. اطمینان از سازگاری سئو شما اولین قدم برای موفقیت است اما برای بهینه سازی واقعی ، باید رویکرد خود را با گذشت زمان آزمایش و اصلاح کنید.