۱۴ ایده های بازاریابی روز ولنتاین برای مشاغل کوچک

روز ولنتاین دوباره روی ما قرار دارد و فرصتی را برای شروع سریع کمپین های بازاریابی تعطیلات فراهم می کند. تعطیلات به بازاریابان این فرصت را می دهد تا از موضوعات محبوب استفاده کنند و پیام هایی را ایجاد کنند که با توده مردم طنین انداز باشد. در اینجا ۱۴ روش برای استفاده از بازاریابی روز ولنتاین برای مشاغل کوچک شما آورده شده است. امسال از دست رفته؟ نگران نباشید ، این ایده ها را در تقویم سرمقاله ۲۰۱۹ خود بسازید تا هرگز فرصتی برای استفاده از ترافیک تعطیلات را از دست ندهید!

معاملات ۲ برای ۱ را انجام دهید

روز ولنتاین تعطیلاتی است که همه در مورد زوجین وجود دارد ، بنابراین با یک معامله “دو به یک” این ایده را بازی کنید. اگر شرکت شما قادر به ارائه پیشنهاد “خرید یک ، یک پیشنهاد رایگان” است ، نسخه ای را که در مورد اتصال بازی می شود ، بنویسید. حتی اگر کالاهای فیزیکی را ارائه نمی دهید ، راهی برای ارائه معاملات ویژه در خدمات خود پیدا کنید و با استفاده از زبان مربوطه ، آنها را به روز ولنتاین وصل کنید. برای تأثیر بهینه معاملات خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. به عنوان نمونه ، از ۲ برای ۱ کنسرت بلیط کنسرت Live Nation دیدن کنید.

۲ Some چند ایمیل جذاب ارسال کنید

اگر بیشتر مشاغل کوچک را دوست دارید ، احتمالاً قبلاً نوعی بازاریابی ایمیلی انجام داده اید. اما آیا تلفیق مضامین تعطیلات را در خطوط موضوع و پیام رسانی ایمیل خود در نظر گرفته اید؟ با خطوط موضوعی غیر قابل مقاومت شروع کنید که با موضوع عاشقانه یا عشق بازی می کنند ، یا صریحاً روز ولنتاین را ذکر می کنید. اطمینان حاصل کنید که کپی بدن شما با خط موضوع شما مطابقت دارد ، با اشاره به همه موارد عاشقانه. شما حتی می توانید از ایموجی قلب یا سایر ایموجی های مربوطه در خط موضوع خود استفاده کنید. فقط از آنها استفاده کنید تا ایمیل شما به نظر spammy نرسد. در اینجا مثالی از ایمیل عالی ولنتاین از Simply Gluten Free، Inc. آورده شده است.

۳ Some برخی از استعدادهای عاشقانه را به حساب رسانه های اجتماعی شرکت خود اضافه کنید

به دنبال کنندگان خود کمک کنید با اضافه کردن برخی از استعدادهای عاشقانه بر روی تصاویر نمایه رسانه های اجتماعی و پوشش عکس ، روحیه عشق را وارد کنند (اشاره: اگر شما یک کمپین را اجرا می کنید ، باید هنر خود را با سایر وثیقه های بازاریابی مطابقت دهید). در غیر این صورت ، فقط مطمئن شوید که این کراوات روز ولنتاین است که اجازه می دهد تا نام تجاری شما هنوز هم قابل تشخیص باشد اما همچنین تعطیلات را جشن می گیرد! در اینجا مثالی از گلهای ۱۸۰۰ آورده شده است:

روحیه

۴ Cards کارتهای روز ولنتاین را به مشتریان خود بفرستید

بله ، ممکن است مثل بازگشت به زمین بازی به نظر برسد ، اما ارسال کارت های فیزیکی به مشتریان خود راهی عالی برای نشان دادن مراقبت شماست! از آنجا که اکثر مارک ها این روزها تلاش خود را بطور عمده در سیستم عامل های دیجیتال می گذرانند ، بازگشت به تکنیک های سنتی بازاریابی ، در واقع شما را از این بسته جدا می کند.
دیجیتال

در حالی که افراد ممکن است از دریافت ایمیل خسته شده باشند ، کارت فیزیکی می تواند تعجب آور باشد. سعی کنید پیام های “پر فروش” را زیاد وارد نکنید. در عوض ، تمرکز کنید تا به مشتریان بگویید که چقدر برای شما معنی دارند! اگر وقت ندارید کارتهای خود را از طریق نامه دریافت کنید ، یک کارت دیجیتال نیز می تواند سرگرم کننده باشد. برای تکمیل پیام خود از پیشنهاد یا تخفیف ویژه استفاده کنید.

۵ ٫ به یک موسسه خیریه محلی بازگردید

خیریه

دادن به موسسات خیریه همیشه بازتاب مثبتی در شرکت شما دارد و برای جامعه شما نیز خوب است! تعطیلات که همه چیز درباره عشق است ، زمان بسیار خوبی برای پس دادن است. در اینجا چند ایده برای چگونگی نشان دادن مشاغل کوچک شما ، بسته به صنعت شما ، می تواند مسئولیت اجتماعی را نشان دهد:

     

  • فروشندگان آنلاین می توانند از مشتریان بخواهند مبلغ کمی را در پرداخت واریز اهدا کنند و کمکهای مالی خود را تا یک درصد مشخص مطابقت دهند.
  •  

  • غیرانتفاعی می تواند کالاهای کوچک را بفروشد و بفروشد و ۱۰۰٪ از این عواید را برای کمک به جامعه به غیر انتفاعی برگرداند.
  •  

  • زنجیرهای رستوران می توانند درصدی از هر قبض را به یک موسسه خیریه محلی اهدا کنند.
  •  

  • شرکتها از هر نوع می توانند مواد را به مدارس محلی و سازمانهای جامعه اهدا کنند.

۶ Foll از دنبال کنندگان خود بخواهید داستانهای عشق خود را به اشتراک بگذارند

در رسانه های اجتماعی فعال هستید؟ از مخاطبان خود بخواهید که داستانهای عاشقانه خود را به اشتراک بگذارند ، و راهی برای پیوند دادن این سؤال با برند خود پیدا کنید. واضح باشید که همه داستانها نباید به معنای سنتی رمانتیک باشند. (شما نمی خواهید اعضای مخاطبان خود را بیگانه کنید). از انواع داستان های عاشقانه ، از جمله عاشقانه ، دوستی ، خانوادگی و غیره بخواهید جایزه ای برای بهترین داستان ارائه دهید ، اما قبل از شروع کمپین خود حتماً دستورالعمل ها را به روشنی بیان کنید! به خاطر داشته باشید که نباید صریحاً از مخاطبان خود بخواهید پست خود را برای ورودی های اضافی دوست داشته و به اشتراک بگذارند. فیس بوک در حال سرکوب این نوع پست ها است.

۷ Activities فعالیتها و محصولات شبانه را برجسته کنید

اگر متناسب با مشاغل شما است ، آن را مورد توجه قرار دهید تا محصولات ، خدمات یا فعالیتهایی را که مربوط به بزرگترین شب تاریخ سال – یعنی روز ولنتاین می چرخد ​​، برجسته کنید. گل فروشی ها ، خرده فروشان آنلاین ، رستوران ها و اسپا ها همه به راحتی قابل استفاده هستند ، اما روش های خلاقانه ای برای ایجاد انواع دیگر مشاغل نیز وجود دارد. در اینجا یک نمونه از آبگرم محلی وجود دارد.

۸ Love عشق را به مجردها نشان دهید

همه در یک رابطه نیستند ، و مهم است که این موضوع را در طول برنامه های روز ولنتاین در نظر داشته باشید. علاوه بر پرداختن به زوجین ، عاشقانه برای پیروان مجرد خود نیز ارسال کنید. در صورت امکان معاملات ویژه ای را برای مجردها پیشنهاد دهید یا به معاملات متمرکز بر همه متمرکز شوید – مهم نیست که وضعیت ارتباط او / او باشد. مراقب استفاده از هشتگ هایی مانند #singlesawarenessday باشید مگر اینکه محصولات / خدمات و سبک سرمقاله شما به طور معمول به زبان باشد.

۹۵ ٫ از هشتگ های مناسب ، مناسب استفاده کنید

صحبت از هشتگ ، روش هایی وجود دارد که می توانید از آنها به طور مؤثر برای کمپین های بازاریابی روز ولنتاین استفاده کنید. اگر مارک شما از توییتر استفاده می کند ، برخی از این کمپین های هشتگ موفقیت آمیز را بررسی کنید ، سپس یکی از موارد خاص خود را مطرح کنید. به خاطر داشته باشید که هشتگ لازم نیست نام تجاری شما را درج کنند ، اما آنها باید به وضوح با مارک شما در ارتباط باشند.

یک هشتگ منحصر به فرد و به یاد ماندنی را انتخاب کنید ، سپس آن را در پست های خود بگنجانید و از طرفداران خود بخواهید که همین کار را انجام دهند تا بتوانید تا حد امکان محتوای تولید شده توسط کاربر بسازید. برای خلاق ترین هشتگ در یک پست ، یک جایزه ویژه یا پیشنهاد دهید. اگر تجارت شما دارای یک هشتگ مشهور نیست و معتقد نیستید که یک هشتگ منحصر به فرد تأثیر خواهد داشت ، از هشتگ های محبوب موجود استفاده کنید. می توانید آنها را در لیست روندهای توییتر (ستون سمت چپ در فید توییتر خود) بررسی کنید یا از ابزاری مانند hashtagify.me استفاده کنید.

۱۰ a یک راهنمای هدیه آخرین لحظه ایجاد کنید

همه ما افرادی را می شناسیم که تا آخرین لحظه منتظر خرید هدیه هستند. با ارائه راهنمای هدایای روز ولنتاین لحظه آخری که شامل محصولات / خدمات شما و تعدادی دیگر از سایتهای مختلف (غیر رقبا) باشد ، با نیازهای آنها بازی کنید. موارد عاشقانه و دوست داشتنی را انتخاب کنید و آنها را در یک داستان PDF ، یوتیوب ، میکروسایت یا Snapchat به نمایش بگذارید.

۱۱ ٫ یک شریک تکمیل کننده بیاورید

آیا می توانید در کارزارهای کوچک دیگری که می توانید با آن در مبارزات روز ولنتاین شریک شوید ، فکر کنید؟ این همکاری باید برای هر دو شما سودمند باشد. شاید شما صاحب یک سالن باشید که مدل مو و رنگ را انجام می دهد ، به عنوان مثال ، و تصمیم می گیرید با همکاری با سالن ناخن در خیابان و ارائه تخفیف برای خدمات مشترک ، یک “درمان زیبایی روز ولنتاین” ارائه دهید. با انجام این کار ، شما دو برابر می کنید و به طور بالقوه برخی از مشتریان جدید را از مشاغلی که یک رقیب مستقیم نیست ، جمع می کنید.

۱۲ ٫ مسابقه یک ولنتاین را اجرا کنید

ما قبلاً به این موضوع اشاره کردیم ؛ اجرای مسابقه روز ولنتاین در کانالهای رسانه های اجتماعی شما می تواند سرگرم کننده و مفید برای شما و دنبال کنندگان شما باشد! خواه تصمیم بگیرید یک فعالیت ویژه شبانه یا یک کالای مناسب برای زوج ها یا مجردها ارائه دهید ، روی مسابقه هایی متمرکز شوید که پیروان شما را هیجان زده می کند و نمی تواند هزینه زیادی در بودجه بازاریابی شما باشد. به خاطر داشته باشید که اقلام مالی شما همیشه لازم نیست که به تجارت خود متصل شوید. مثال زیر را از یک دندانپزشک محلی ببینید که برای دو نفر شام می گذارد.

۱۳ Not اعلان های فشار تلفن همراه V-Day را انجام دهید

آیا سازمان شما برنامه ای دارد که اعلان های فشار را ارسال می کند؟ اگر چنین است ، پس باید به این فکر کنید که چگونه می توانید آنها را برای همگام سازی با تعطیلات مهم و کمپین های تبلیغاتی بزرگ سازگار کنید. مراقب باش؛ اعلان های فشار می تواند برای کاربران آزار دهنده باشد ، اما وقتی پیام رسانی و مارک تجاری پیدا می کنید که به مشتریان شما ارزشی ارائه می دهد ، می توانند بسیار مؤثر باشند. راه هایی را برای اقتباس از اطلاعیه های فشار موجود و پیشنهادهای ویژه خود بیابید تا برای تعطیلات موضوعی تر باشند.

۱۴ Products محصولات زوجی که با هم خوب کار می کنند

بازی دیگری با عنوان “جفت شدن” از روز ولنتاین ، با نمایش دو یا چند محصول که با هم خوب کار می کنند ، می تواند به شما در افزایش فروش کمک کند. به عنوان مثال ، اگر جواهرات می فروشید ، گردنبندهایی را با گوشواره یا دستبند جفت کنید. اگر تجارت شما به فروش لباس می پردازد ، قطعاتی از لباس را نشان دهید که به خوبی کنار هم قرار می گیرند – و پیچ و تاب روز ولنتاین را با پیام رسانی خود اضافه کنید ، مانند “مجموعه عالی برای روز ولنتاین” یا “لباس های شام روز ولنتاین”.

هر کاری را که شما در این روز ولنتاین انجام می دهید ، در مورد احساس رضایت مشتریان و خریداران بالقوه خود انجام دهیدCial سپس از فرصت سرمایه گذاری در تعطیلات بزرگ بعدی استفاده کنید!