فرهنگ آنلاین زمینه تبلیغات طاقچه ای را ایجاد کرده است که تخصص در آن به سختی می توان پیدا کرد. بازاریابی دیجیتال نیاز به یک مجموعه مهارت منحصر به فرد دارد که می تواند از موقعیت به موقعیت دیگر به شدت متفاوت باشد.

دیجیتال

روند استخدام کارشناسان بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است به طوری که ۴۴٪ از شرکتهایی که به دنبال استخدام بازاریابان بیشتر در طی دو سال گذشته هستند.

استخدام

از این سمتها ، ۲۷٪ به تبلیغات دیجیتال علاقه مند بودند ، ۲۳٪ به ایجاد محتوا و اصلاح نیاز داشتند و ۲۰٪ به استراتژی محتوا نیاز داشتند. با ادامه این روند به سمت بالا ، تقاضا برای دوره های بازاریابی دیجیتال نیز باید شاهد افزایش صعودی باشد زیرا نیروی کار تلاش می کند شرایط این موقعیت های تقاضای بالا را برآورده سازد.

۱ Marketing بازاریابی دیجیتال توسعه حرفه ای را هدایت می کند

با نیاز روزافزون به استعدادهای دیجیتالی ، در استخدامهای بازاریابی دیجیتال نیز رشد چشمگیری داشته است.

فقط در یک سال برای کارشناسان دیجیتال ۱۹٪ افزایش داشته است. علاوه بر این واقعیت که این حوزه از تخصص همچنان به صورت تقاضا ادامه خواهد یافت ، این گزارش نشان می دهد که از افراد استخدام شده ، ۴۲ درصد از مقام های دائمی بودند.

در حقیقت ، در ایالات متحده مهارت های دیجیتالی با پیش بینی $ ۸ ٫ ۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ بازار توسعه حرفه ای را هدایت می کنند.

دلار

۲ ills مهارت تقاضای بالا

۵۶٪ از شرکتهای مورد نظر در نظر گرفته شده در سال جاری استخدام خواهند شد از جمله تخصص بازاریابی دیجیتال به مهارتهای مورد نیاز. این مهارت ها شامل موارد زیر است:

     

  • ایجاد محتوا و درمان
  •  

  • موبایل
  • موبایل

     

  • اجتماعی
  •  

  • سئو & SEM
  •  

  • تولید سرب

این مهارت ها فقط برای مشاغل بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد نخواهد بود. آنها همچنان در موقعیت های تبلیغاتی سنتی گسترش خواهند یافت.

این مسئله باعث می شود که مردم این صنعت از هر زمان دیگری به دنبال آموزش باشند تا در این بازار کار متغیر و ارزشمند باقی بمانند.

۳ ٫ مهارت های شکاف

بیشتر مهارتهای لازم در بازاریابی سنتی و نقشهای تبلیغاتی بیش از حد اشباع بازار شده است. این مهارت ها شامل تحقیق و تحلیل تا بازاریابی محصول است.

این شکاف با عرضه ۲۴٪ و تقاضای استعداد ۵۶٪ بسیار گسترده است. در مجموعه مهارت های خلاق ، ۳۵٪ تقاضا با تنها ۲۷٪ عرضه وجود دارد.

طبق گزارش کمیسیون اروپا ، استفاده از دیجیتالی در پنجاه گذشته در ۹۰٪ از محل های کار افزایش یافته است. شکاف مهارت در حالی آشکارتر می شود که ۳۸٪ از محل های کار می دانند که عدم مهارت در عملکرد تأثیر می گذارد ، از جمله کاهش ۴۶ درصدی بهره وری.

علاوه بر این ، ۸۸٪ از محل های کار اعتراف می کنند که هیچ کاری برای بهبود شکاف مهارت در شرکتهای خود انجام نداده اند.

۴ Inv حمله به تلفن های هوشمند

از حمله گوشی های هوشمند و استفاده غالب آن در کلیه زمینه های ارتباطی فراری نیست.

ارقام Statista نشان می دهد که استفاده جهانی از تلفن های هوشمند حیرت انگیز است:

     

  • USA – ۲۶۰ میلیون کاربر
  •  

  • سنگاپور – ۴ ٫ ۳ میلیون کاربر
  •  

  • هنگ کنگ – ۵ میلیون ٫ ۵ میلیون کاربر
  •  

  • استرالیا – ۱۹ ٫ ۴ میلیون کاربر
  •  

  • امارات – ۳ میلیون ۳ ۹ میلیون کاربر

در همین گزارش پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۰ حدود ۳ میلیارد کاربر گوشی های هوشمند وجود داشته باشد.

۵ Inv تهاجم دیجیتال

یک تهاجم دیجیتالی وجود دارد که تمام جنبه های ارتباطات را در بر می گیرد و آن را به بهترین راه برای رسیدن به مخاطب تبدیل می کند.

مشاغل بازاریابی دیجیتال برای حمایت از تبلیغات در رسانه های اجتماعی به عنوان روند رو به رشد همچنان مورد نیاز است. طبق گزارش اخیر We Are Social و Hootsuite ، استفاده از رسانه های اجتماعی از سیستم عامل های برتر هر روز در سال ۲۰۱۸ تقریباً ۱۱ میلیون کاربر جدید را مشاهده می کرد که ۳ میلیارد نفر هر ماه از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان استفاده می کنند.

در اینجا آشکارترین شماره آنها:

     

  • تعداد کاربران اینترنتی نسبت به سال گذشته ۷٪ افزایش یافته است
  •  

  • تعداد کاربران رسانه های اجتماعی نسبت به سال گذشته ۱۳٪ افزایش یافته است
  •  

  • تعداد کاربران تلفن همراه نسبت به سال گذشته ۴٪ افزایش یافته است

۶ ased افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال

سرمایه گذاری

قرار است تا سال ۲۰۲۱ هزینه بازاریابی دیجیتال به ۱۱۱ میلیارد دلار برسد. شرکت ها به دنبال تجارب با کیفیت بالا و معنی دار برند خواهند بود که با مخاطبان خود طنین انداز می شوند.

پیش بینی می شود که تبلیغات جستجوی پرداخت شده حاوی ۱۳٪ سرمایه گذاری در آگهی تبلیغاتی ، در بودجه های تبلیغاتی حاکم شوند.

در چهار سال گذشته ۱۱۴٪ بودجه ویدیوی آنلاین افزایش یافته است و پیش بینی می شود ۱۸٪ افزایش به سمت تبلیغات تبلیغات ویدیویی باشد.

در حقیقت ، ۷۲٪ از خریداران رسانه به جای تلویزیون ، پول خود را به سمت فیلم آنلاین می گذارند.

۷ ٫ تقاضای رو به رشد برای موقعیت های بازاریابی آنلاین

دوباره رشد مداوم برای موقعیت های بازاریابی آنلاین در سراسر صنایع و بازارها است. نقش های کلیدی که تقاضای زیادی دارند عبارتند از:

     

  • تحلیلی
  •  

  • بازاریابی برند
  •  

  • استراتژیست محتوا
  •  

  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  •  

  • برنامه ریزی / مدیریت پروژه دیجیتال
  •  

  • مدیر رسانه دیجیتال
  •  

  • استراتژیست بازاریابی دیجیتال
  •  

  • متخصص تجارت الکترونیکی
  •  

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  •  

  • کارشناس سئو
  •  

  • طراحی وب

۸ Education آموزش شخص ثالث

تعداد زیادی از دوره های آموزشی شخص ثالث وجود دارد که اعتبار و گواهینامه های جدیدی را در اختیار شما قرار می دهند که نیروی کار برای اضافه کردن آنها به رزومه کاری خود نیاز دارد. این اشخاص ثالث اغلب دوره های خودگردان را ارائه می دهند.

براساس تحقیقات پیو ، نزدیک به سه نفر از چهار بزرگسال معتقدند که آنها در داشتن مهارت و مهارت مناسب برای موفقیت در اقتصاد امروز مسئول هستند. که با ۵۲٪ دانشکده ها و ۴۹٪ کارفرمایان مقایسه می شود.

با بالا رفتن هزینه شهریه در دانشگاه ها ، تعداد بیشتری از دانشجویان به دنبال اشکال کمتری از آموزش هستند. دوره های آنلاین آموزش و مهارت لازم را برای پر کردن بسیاری از موقعیت های بازاریابی دیجیتال پر تقاضا در اختیار آنها قرار می دهد. در کنار این شکل جدید از آموزش ، شرکت های نیازمند مجموعه مهارت های دیجیتالی با احترام بیشتری شروع به مشاهده اعتبارهای غیر سنتی می کنند.

۹ ٫ کارآزمایی و بازآموزی

پیدا کردن یک مهارت مناسب برای پر کردن موقعیت ها برای مشاغل چالش برانگیز تر می شود. شرکت هایی که قادر به ایجاد شغل نیستند یکی از بزرگترین چالش ها برای مشاغل کوچک است که ۳۷٪ صاحبان مشاغل کوچک گزارش داده اند که مشاغل شغلی را ندارند که نتوانستند آن را پر کنند.

شرکت ها در تلاشند تا برای کارمندان خود در برنامه های سخت افزاری کمک کنند. به عنوان مثال ، AT&T نقش های منسوخ بسیاری را از بین می برد در حالی که برنامه ای برای آموزش افراد در موقعیت هایی با مهارت های جدیدی که می توانند برای پر کردن نقش های به روز شده استفاده کنند ، ارائه می دهد.

با وجود این چالش ها ، بیشتر و بیشتر شرکت ها ، بزرگ و کوچک ، منطق شامل برخی از برنامه های بازآموزی یا کارآزمایی را مشاهده می کنند.

۱۰ pe فروشندگان به مهارت های دیجیتال احتیاج دارند

رشد و نفوذ رسانه های اجتماعی ، آن را به کانال موثری برای متخصصان فروش برای توسعه و پرورش روابط و یافتن چشم انداز تبدیل کرده است. با ۶۷٪ سفر خریدار که اکنون به صورت دیجیتالی انجام شده است ، فروشندگان برای دسترسی به سهمیه ها باید آنلاین باشند.

۷۲٪ هنگام وارد کردن رسانه های اجتماعی در تلاش های فروش خود ، از همسالان خود بهتر عمل کردند. آنها همچنین ۲۳٪ از سهمیه خود را تجاوز کردند و ۵۴٪ از اینها معاملات بسته خود را به تعامل رسانه های اجتماعی مربوط می کردند.

با این تعداد ، تیم های فروش بیشتر و بیشتر می خواهند نوعی آموزش را در محل خود ببینند تا بتوانند ابزار مورد نیاز خود را برای فراتر از سهمیه خود فراهم کنند. همچنین این مهارت را برای آنها فراهم خواهد کرد تا مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با مشتریان خود را به شکلی پر معنی تر و به موقع تر برقرار کنند.

نتیجه گیری

تقاضا برای تجربه بازاریابی دیجیتال همچنان رو به رشد خواهد بود و زمین حاصلخیز زیادی را برای فرصت های تدریس در دانشگاه ها ، دانشکده ها و ارائه دهندگان آموزش فراهم می کند.

با توجه به کمبود نیروی کار ، مهارت لازم برای مشارکت در بازاریابی دیجیتال ، افزایش علاقه به دوره های بازاریابی دیجیتال باعث می شود ارزش این سرمایه گذاری برای مربیان فراهم شود.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

Published on :Posted on