نحوه استفاده از بازاریابی مبتنی بر حساب برای موفقیت در کسب و کار

0 Comments

بیش از ۹۰٪ بازاریابان معتقدند که بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) برای بازاریابی و تراز فروش فروش بسیار مهم است. با تبدیل شدن سریع استراتژی B2B به انتخاب ، سازمان در حال افزایش است زیرا ABM تلاش تیم را در جذب ، تعامل ، تبدیل و اندازه گیری بالاترین ارزش حساب متمرکز می کند.

در حالی که ۹۲٪ از شرکت ها ارزش ABM را تشخیص می دهند ، تا آنجا که آن را به عنوان بازاریابی B2B لزوماً ذکر می کنند ، فقط ۲۰٪ از مشاغل بیش از یک سال است که برنامه های کامل را اجرا کرده اند. این مطالعه نشان می دهد که در آینده نه چندان دور تصویب گسترده تر پیش بینی می شود ، با بیش از ۶۰٪ برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در فن آوری برای ABM برای هم ترازی بهتر فروش و بازاریابی در طی ۱۲ ماه آینده.

برنامه ریزی

مزایا

توسعه فن آوری ها به سازمان ها این امکان را داده است تا تلاش های خود را به صورت خودکار و مقیاس انجام دهند و هدفگذاری حساب های خاص را آسان تر می کنند. بنابراین ، ساز و کار برای ABM وجود دارد آنچه از مشاغل مورد نیاز است و تیم بازاریابی و فروش آنها یک استراتژی جامع برای شناسایی ، تعامل و اندازه گیری لیست های هدف برای دستیابی به نتایج مطلوب و رشد است. برای ترسیم تصویری واضح تر از قدرت ABM ، اجازه دهید نگاهی به مزایای اصلی بیاندازیم:

پاک کردن ROI – ABM که به طور مؤثر مورد استفاده قرار می گیرد ، قدرت هدایت نتایج دقیق برای هر مشاغل را دارد. طبق بررسی بازاریابی مبتنی بر حساب ITSMA ، ABM بالاترین ROI از هر استراتژی یا تاکتیک بازاریابی B2B را در شرایط فعلی بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.

دیجیتال

۸۵٪ از بازاریابان گفتند که ABM مزایای قابل توجهی برای حفظ و گسترش روابط مشتری موجود دارد

این توییت

شخصی سازی و بهینه سازی پیشرفته – طبق تحقیقات مایکروسافت ، ۱۰ ثانیه اول بازدید از صفحه برای تصمیم گیری کاربران در مورد ماندن یا ترک کردن بسیار مهم است. بخش عمده ای از ABM شخصی سازی پیام رسانی و ارتباطات به سمت حساب های خاص است به گونه ای که کمپین ها با مخاطب مورد نظر عصبی می شوند. مصرف کنندگان هدفمند به مراتب بیشتر با مطالبی متناسب با نیازهای شخصی ، سلیقه ها و ترجیحات خود درگیر می شوند و همچنین مربوط به شغل و مرحله آنها در سفر خریدار است.

تراز فروش را فعال می کند – احتمالاً ABM مؤثرترین روش برای تراز کردن فروش و بازاریابی است ، چیزی که گاهی ساده تر از آنچه گفته می شود. در درجه اول ، این امر به این دلیل است که وقتی یک بازاریاب یک برنامه ABM را اجرا می کند ، رویکرد آنها بسیار شبیه به فروش است و تمرکز خود را روی حساب ها و نحوه هدف قرار دادن آنها ، چرخاندن آنها به داخل و ایجاد درآمد از آنها ارائه می دهد.

تمرکز بر روی منابع – از آنجا که ABM چنین ابزاری برای بازاریابی هدفمند است ، به بازاریاب این امکان را می دهد تا منابع خود را با روشی کارآمد متمرکز کرده و فعالیتهای تبلیغاتی را انجام دهد که برای حسابهای اختصاصی مشخص شده بهینه شده است. تمرکز استعدادهای داخلی ، فناوریها ، بسترهای اجتماعی ، آنالیز و رسانه های ایجاد محتوا ، از جمله منابع دیگر ، در مناطق مناسب مطمئناً نتایج مثبتی را برای کمپین ABM شما ایجاد می کند.

ردیابی اهداف و سنجش آسان تی – تحلیل های پیرامون ABM از نظر وضوح و دقت مورد توجه هستند. هنگامی که شما در حال تحلیل اثربخشی یک کمپین هستید ، می توان نتیجه گیری های قطعی را آسان تر کرد زیرا شما این توانایی را دارید که به جای مجموعه گسترده ای از معیارهایی که کل دیتابیس شما را تشکیل می دهد ، به مجموعه کوچکتر از حسابهای هدفمند نگاه کنید.

نحوه ایجاد استراتژی ABM

اکنون که مزایای ABM را می فهمید ، بیایید روی عناصر کلیدی در تنظیم استراتژی بازاریابی موفقیت آمیز مبتنی بر حساب متمرکز شویم:

۱ targe اهداف خود را شناسایی کنید

هنگام تنظیم یک استراتژی مؤثر ABM ، اولین قدم شناسایی افرادی است که هدف شما قرار گرفته است – تیراندازی در تاریکی هرگز موفقیت آمیز نیست. با استفاده از تمام فن آوری های موجود در اختیار شما ، اولویت بندی حسابهای با ارزش بالا بر اساس پتانسیل درآمدی و همچنین سایر عوامل مهم از جمله نفوذ در بازار و پتانسیل خرید امکان پذیر خواهد بود. مبانی محکم برای هرگونه فعالیت بازاریابی مبتنی بر حساب.

۲ targe اهداف خود را درک کنید

پس از شناسایی اهداف اصلی خود ، باید اطلاعات بیشتری در مورد آنها و آنچه باعث می شود آنها تیک بزنید ، پیدا کنید. این امر می تواند با بررسی ساختارهای درونی آنها ، با نگاهی دقیق تر به عناصر از جمله تصمیم گیرندگان اصلی و تأثیرگذار اصلی ، حاصل شود. هنگامی که با اطلاعات اصلی مربوط به حساب های هدف خود آشنا شدید ، می توانید آنها را به شکلی که می خواهید یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر شخصیت داشته باشید که به شما امکان دستیابی به چندین ذینفع را می دهد ، تقسیم کنید.

مطلب دیگر :  چگونه می توان موفقیت در کمپین بازاریابی ویدیویی خود را اندازه گرفت

۳ content محتوای خود را تعریف و شخصی سازی کنید

یک کمپین ABM واقعاً موفق از مطالب ارزشمندی استفاده می کند که در چالش های مهم تجارت هدف شما قرار می گیردتی صورت به طور منظم در نظر بگیرید که چگونه پیام رسانی شما و محتوائی که تولید می کنید می توانند به حساب هدف در چالش های شخصی خود کمک کرده و محتوای شما را متناسب کنند تا از قابلیت اطمینان ، اطلاعاتی و تأیید اطمینان حاصل شود.

۴ channels کانال های مربوطه را انتخاب کنید

برای اینکه اطمینان حاصل کنید که حساب های هدف شما واقعاً با پیام رسانی اصلی شما درگیر هستند ، استفاده و اهرم کانال هایی از جمله موبایل ، شبکه های اجتماعی و رسانه های آنلاین از جمله موارد دیگر بسیار مهم است. بسیاری از صنایع و نقش های مختلف در آن صنایع از کانالهای خاصی برای پاسخگویی به نیازهای خود استفاده می کنند ، بنابراین اطمینان از اینکه در سکوی مناسب به اهداف خود تقسیم می شوید برای موفقیت ابتکار عمل ABM شما ضروری است.

موبایل

۵ ٫ ارائه راه حل

راه حل

افراد فارغ از صنعت یا نقش خود ، راه حل های چالش های پیش روی خود را می طلبند ، بنابراین شناختن این چالش ها ضروری است. هنگامی که وقت خود را برای درک چالش های هدف خود گرفتید ، محتوا از جمله عکس های سفید ، وبلاگ ها و کتاب های الکترونیکی را تهیه کنید که بینش مفیدی را ارائه می دهد و در نهایت مشغول هدایت آن می شود.

۶ ٫ اندازه گیری و قالب

وقتی استراتژی مدیریتی مبتنی بر حساب شما در جریان است ، اندازه گیری کلیه فعالیتهای بازاریابی شما در رابطه با حساب های هدف شما بسیار مهم است. برای یادگیری منابع خود در استراتژی های صحیح ، وقت خود را بیاموزید که کدام کانال ها و کدام محتوا بهترین نتیجه را کسب می کند و مطابقت را با کمپین خود مطابقت می دهد.

وقتی استراتژی مدیریتی مبتنی بر حساب شما در جریان است ، اندازه گیری کلیه فعالیتهای بازاریابی شما در رابطه با حساب های هدف شما بسیار مهم است. برای یادگیری منابع خود در استراتژی های صحیح ، وقت خود را بیاموزید که کدام کانال ها و کدام محتوا بهترین نتیجه را کسب می کند و مطابقت را با کمپین خود مطابقت می دهد.

“ABM برای شکستن دیوارها بین فروش و بازاریابی ، تقریباً به یک گلوله نقره ای نزدیک است که در آن دلارهای برنامه ها را تراز می کند و در پشت حساب هایی که تیم های فروش به آنها اهمیت می دهند متمرکز می شوند. به گفته این ، ABM فقط به اندازه دید شما به بالاترین حسابهای بالقوه و بخشهای مشتری مناسب و مناسب است ، که با گذشت زمان واضح تر می شود. هنگامی که به عنوان بخشی از مجموعه ای کامل از استراتژی های هدف گذاری مستقر می شوید ، مؤثر است – “دیو کارل ، رئیس بازاریابی B2B ، راه حل های بازاریابی لینکدین

دلار

در دنیایی که کمتر از ۱٪ از سربها به مشتریهای درآمدزا تبدیل می شوند ، ABM محدودیتهای تکنیکهای سنتی بازاریابی دیجیتال را کاهش می دهد و از لحاظ ایجاد گفتگوی مثمر ثمر با مخاطب مورد نظر خود ، سطح قدرت بیشتری را ارائه می دهد.

۸۴٪ بازاریابان که ROI را اندازه می گیرند ، ABM را به عنوان بازده بالاتر از هر روش بازاریابی دیگر توصیف می کنند. نیمی از این بازده ها به میزان قابل توجهی بالاتر است. چشم انداز دیجیتالی امروزه با مشاغل و سازمان هایی صرفاً بر بازاریابی محتوای ورودی وارد شده است. در حالی که این تکنیکها هنوز هم حیاتی هستند ، برای رسیدن به شغل خود به سطح بعدی و اطمینان از موفقیت تجاری دراز مدت ، استفاده از یک استراتژی ABM قوی و دستیابی به رهبری در یک حساب بیشتر متمرکز و هدفمند ضروری است.

کمپین ABM خود را از امروز شروع کنید و پاداش ها را از فردا بدست آورید. واقعاً خیلی ساده است

آیا می خواهید اطمینان حاصل کنید که ABM آماده فعالیت شما است؟

با هدایت تحول دیجیتال در تجارت ، چشم انداز خود را به مشتری تبدیل کنید. با بارگیری بروشور جهانی شرکت امروز ، یاد بگیرید که چگونه می توانید قابلیت های دیجیتالی کارکنان خود را ایجاد کنید.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا