چگونه با تولید محتوا مشتری جدید پیدا کنیم؟

0 Comments

اول باید اهمیت تولید محتوا رو در بازاریابی اینترنتی درک کنیم بعد واسه تولید محتوای مناسب به شناخت مشتریان و نیازای اونا پرداخته و با دسته بندی نیاز اونا، نوع محتوایی که منتهی به تولید مشتری می شه رو بررسی کنیم.
در مورد تولید محتوا باید توجه کنین که چه نوع اطلاعاتی باید در سایت ارائه شه و هدف از ارائه محتوای مورد نظر واسه حل چه نوع مشکلیه و اینکه به چه روش می تونین به کاربران سایت خود کمک رسانی کنین.

مشکلی

قبل از شروع به بازاریابی سایت تون بهتره روی افزایش و جفت و جور محتوا واسه اون تلاش کنین.
برنده های موفق مصرف کنندگان خود رو به عنوان همکاران سازنده در نظر می­ گیرند. و به طور فعال مشتریان رو واسه به اشتراک گذاشتن تجربیات برند محور خود تشویق می ­کنن و اون تجربیات رو بوسیله­ ی آمیختن در ابتکار­های بازاریابی خودشون تقویت می­ کنن.
واسه اینکه بازاریابی بتونه به درد بخور واقع شه حتما باید بحث محتوا رو جدی بگیرین.
برنده ها در تلاشند تا از راه گوش دادن به مشتریان خود و تاثیرپذیری از مردم هر چی بیشتر مردمی بشن.
واسه تبدیل مشتریان به طرفداران برند میشه با مشتریان تعامل داشت، یکی از آسونترین و مؤثرترین نوع از محتوای تولید شده به وسیله کاربران، تشویق مشتریان واسه گرفتن عکس­ ها و ویدیو­هاییه که اون­ها رو در حال به کار گیری محصول شما نشون میدن.
برند سازی تولید محتواییه که مشتریان میخوان تا بدون جذب شن، اونو به اشتراک بذارن و محتوایی که دلیل برتری می شه.
کامل سازی محصول راه دیگه تبدیل مشتریان به طرفداران برنده این محتوا نشون می ­دهد که چیجوری محصول شما متناسب با ساختار گسترده تر زندگی مصرف­ کنندگانه. این هدفی می تونه به اندازه یا حتی بیشتر نوع قبلی محتوای تولید شده به وسیله کاربران اثر داشته باشه.
واسه این که به مشتریان خود این شانس رو بدین تا جایی که ممکنه خلاق باشن، رقابت عکس و فیلمی رو در نظر بگیرین که در اون از دنبال کنندگان می خواین تا محتوای خاصی رو واسه شما بسازن. این به اونا اجازه می ­دهد تا بخشی فعال و مستقیم از راه هدف دار برندسازی شما باشن، و این رو حس کنن که صدای اون­ ها بوسیله شرکت شما شنیده شده.
۲۰۱۵ سال بازارایابی محتوا محوره، هم اینکه سال فروش محتوا هم میشه.
بازاریابی محتوا محور عبارتست از فوت وفن خلق و پخش کردن محتوای جذاب، مهم و مربوط به نیاز مشتری جهت جذب و رسیدن به مخاطبی که به شکلی روشن مشخص گردیده چیزی که با هدف پیشبرد عمل مشتری سودآفرین صورت میگیره.

مطلب دیگر :
یک نمونه وبسایت موفق

بازاریابی محتوا

محتوای خوب و برتر می تونه یه مورد تجاری موثر رو واسه مشتری بسازه، مشتری ای که می تونه هدف قرار بگیره و یافته های این کار رو آزمایش کنه.
مدیریت محتوا شامل به کار گیری شامل غنی و پر معنا واسه بازاریابی بین مشتریاس بازاریابی محتوا مشتریان رو به صورت مستقیم تشویق به خرید نمی کنه بلکه محتوای با ارزشی رو واسه مطالعه مخاطبان ارائه میده این کار به افزایش علم مشتریان کمک می کنه و نشون دهنده صداقت و تخصص شما در مورد فعالیتتانه.
اگه محتوای خوب یا هدفداری تولید نکنین، بازار هدف مورد نظر خوب شناخته نشده و از این پتانسیل خوب استفاده نمی شه، و نقطه مهمی از بازاریابی که شناخت و معرفی خود به بازاره رو از دست رفته می بینه.
بازاریابا مثل تولید کنندگان باید آمار دقیقی از جزئیات مشتریان خود رو داشته باشن، تا بتونن بهترین محتوا رو واسه اونا تولید کنن.
قبل از تولید محتوای جدید باید محتواهای قبل خود رو بررسی کنین و ببینین مطالب قبلی شما چقدر به نیاز مخاطباتون جواب میده. درک این موضوع کمک بسیاری اندازه تاثیر محتواهای شما، روند تغییر و بهینه سازی محتوای جدید و روند حرکت نو شما رو مشخص می کنه. بدون دونستن این موارد یا راه رو اشتباه خواهید رفت یا ممکنه بعضی مشتریان قدیم خود رو هم از دست بدین یا حتی زمان زیادی رو از دست میده.
اینکه چه نوع محتوایی باید تولید شه، کدوم عناوین باید پوشش داده شه، کدوم افراد رو باید مورد هدف قرار داد، چه وقتی باید منتشر کرد خیلی مهمه تا بهترین نتیجه رو از بازاریابی بدست بیارین.
همیشه لیستی از بهترین و پر مخاطب ترین محتواها رو داشته باشین تا در وقتی که نیاز به تولید محتوای خوب دارین از اون لیست واسه تولید بهترینا استفاده کنین.
هدفتون رو تنها بر فروش متمرکز نکنین، به مشتری کمک کنین تا برنده باشه، و هم جهت با همین هدف، محتوایی به درد بخور براش جفت و جور کنین.
محتوایی که وسایل لازم واسه موفقیت رو در اختیارش بزاره و باید این محتوا رو از راه های جور واجور و به هر روشی که واسه مشتری قابل درک و هضم باشه به اون منتقل کنین.
شما می تونین فقط با به کار گرفتن آدمایی که قادر به تولید محتوایی با ارزش و مربوط به محصول یا خدمات شمان، محتوایی بسازین که به برد حقیقی مشتری منجر شه، و این چیزی بزرگتر و بالاتر از بازاریابیه.

منبع: ویکی محتوا